فوری؛ ژاوی در بارسلونا ماندگار شد

پس از کشمکش‌های فراوان و یک فصل سرشار از ناامیدی، ژاوی در بارسلونا ماندگار شد. او فصل آینده سرمربی آبی اناری خواهد ماند.

خلاصه خبر

حالا انتظار می‌رود ژاوی تا سال 2025 در بارسلونا بماند.

این مربی قبلاً اعلام کرده بود که تابستان امسال قصد جدایی دارد.

دور برگشت پس از ملاقات با مدیر ورزشی دکو انجام می‌شود.

ژاوی در بارسلونا ماندگار شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، ژاوی در مورد تصمیم خود برای ترک بارسلونا در پایان این فصل یک تغییر تصمیم هیجان‌انگیز انجام داده‌است. حالا او حداقل تا پایان قرارداد فعلی خود در سال 2025 در این باشگاه خواهد ماند.

اسطوره نیوکمپ که فصل گذشته اولین قهرمانی لالیگا را در چهار سال گذشته به ارمغان آورد، تنها در ماه سپتامبر با تمدید قرارداد موافقت کرده‌بود. با این حال، در ژانویه، او با اعلام برنامه خود برای کناره گیری در تابستان آینده، جهان را شوکه کرد.

تصمیم او پس از نتایج دشوار، از جمله شکست سنگین سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید اعلام شد. او احساس ناامیدی و قدرنشناسی می‌کرد.

بارسلونا متعاقباً با نام‌های متعددی از جمله توماس توخل و هانسی فلیک مرتبط شد. اما باز هم همیشه این احساس وجود داشت که موضوع آینده ژاوی تمام نشده است.

عصر چهارشنبه، گزارش‌های محلی موندو دپورتیوو و اسپورت این خبر را منتشر کردند که انتظار می‌رود این مربی 43 ساله در این تیم بماند. این به دنبال ملاقاتی بین ژاوی، برادرش اسکار، و مدیر ورزشی دکو در اوایل روز انجام شد. پس از آن سه نفر به خانه خوان لاپورتا رفتند. اکنون قرار است رئیس جمهور تغییر عقیده خود را در روز پنجشنبه اعلام کند.

نارضایتی ژاوی از شغل سخت مربی‌گری بارسلونا

نارضایتی ژاوی از شغل سخت مربی‌گری بارسلونا

ژاوی در صحبت‌های خود در ژانویه، دلایلش برای تمایل خود به جدایی ارائه کرد. وی کار سرمربیگری بارسلونا را “بی‌رحمانه” و “غیر لذت‌بخش” توصیف کرد. و وجود مسائلی که باید حل می‌شدند و نشدند.

“من فکر می‌کنم که به کار ما به اندازه کافی ارزش‌گذاری نشده‌است. این باعث فرسودگی من می‌شود. این احساس من است. دلیلش این نیست که نمی‌توانم فشار را تحمل کنم. ما در یکی از سخت‌ترین لحظات تاریخ تیم را در دست گرفتیم. او در آن زمان با اشاره به مشکلات مالی فلج‌کننده توضیح داد.

من مدتها پیش تصمیم [برای رفتن] را گرفتم. کار ما به اندازه کافی ارزش ندارد. و در ابتدای فصل فکر می‌کردم آخرین فصل خواهد بود. من احتمال بازگشت را رد نمی‌کنم. بارسا من را برای این کار خواهد داشت. هر چه آنها نیاز دارند، اما اکنون فکر می کنم آنها به من نیاز ندارند، فکر می‌کنم برای کار ارزش قائل نیست.

“این احساس من است. اینطور است. آنها هر روز به شما احساس بی‌ارزشی می‌دهند. در صحبت با پپ [گواردیولا]، او قبلاً این را به من گفته بود. این اتفاق در مورد [ارنستو] والورده نیز رخ داد. من دیدم که لوئیس انریکه رنج می‌برد. ما باید فکر کنیم. این مشکلی است که در بارسلونا باید حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *