بارسلونا یا رئال مادرید؛ انتخاب بعدی برناردو سیلوا کدام است؟

برناردو سیلوا در آستانه نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا پیوند خورد. سیلوا بر این باورست که دوران فوتبالی او در سیتی به پایان رسیده‌است. انتخاب بعدی برناردو سیلوا کدام است؟ بارسا یا رئال؟

خلاصه خبر

شایعه شده است که تمدید قراردادی که سال گذشته امضا شد، حاوی بند آزادسازی است.

برناردو سیلوا ممکن است در تابستان امسال راهی بارسلونا شود. این بازیکن پرتغالی مدعی شد که آماده است کتاب سفر خود به منچسترسیتی را به پایان ببرد.

گزارش اسپانیایی مدعی است که بازیکن معتقد است دوران فوتبالش در منچسترسیتی به پایان طبیعی خود رسیده‌است

انتخاب بعدی برناردو سیلوا

به گزارش وب سایت ورزشی، غول‌های لالیگا قبلا با این هافبک مرتبط بوده‌اند، اما برای جذب بازیکنان جدید باید بفروشند. اما، علیرغم مشکلات مالی مداوم، انتقال به بارسا در تابستان امسال پس از ادعاهای مکرر خوان لاپورتا در مورد بهبود وضعیت مالی، بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

سیلوا که از سال 2020 دور از زمین و خارج از زمین ثابت نیست، تا سال 2026 با سیتی قرارداد دارد. او آخرین تمدید خود را در سال گذشته امضا کرد. اما مدت‌هاست که شایعه انتشار 50 میلیون پوندی (58 میلیون یورو) منتشر شده‌است.

اسپورت مستقر در بارسلونا مدعی شد که این بازیکن با به دست‌آوردن هر آنچه در منچستر می‌توانست به دنبال تغییر مناظر است. او بارسلونا را هم به عنوان یک باشگاه و هم به عنوان یک شهر دوست دارد. همچنین می‌خواهد با ایلکای گوندوگان، کاپیتان سابق سیتی‌اش ارتباط برقرار کند. ژائو فلیکس و ژائو کانسلو ستاره‌های پرتغالی نیز به صورت قرضی در آنجا حضور دارند. ممکن است زمان خود را با بارسا تا فصل آینده تمدید کنند.

ادعا این است که سیلوا برای حضور در بارسلونا آرام و قرار ندارد. در نهایت، سیلوا می‌داند که جایی برای او در رئال مادرید نخواهد بود، در حالی که بارسلونا شاید ده برابر او را بیشتر دوست داشته باشند.

گمان می‌رود گواردیولا به خواسته‌های سیلوا تن دهد. انتظار نمی‌رود مانند چندین بازیکن در گذشته – از جمله رحیم استرلینگ، ریاض محرز و لروی سانه، مانعی در راه باشد.

مانع سر راه بارسا برای جذب سیلوا

مانع سر راه بارسا برای جذب سیلوا

توانایی بارسلونا برای استطاعت این معامله می‌تواند به این بستگی دارد که آیا آنها می‌توانند تحت قانون “1-1” لالیگا فعالیت کنند. قانونی که به آنها اجازه می‌دهد تمام پولی را که به دست می‌آورند خرج کنند. در فصول اخیر، مشکلات مالی به باشگاه اجازه داده است که به ازای هر 4 یورو پس‌انداز یا آورده تنها 1 یورو خرج کند.

توانایی سیلوا در عملکرد در پست‌های میانی و می‌تواند عمق و کیفیت را به تیم بارسا اضافه کند. حضور بالغ او نیز می‌تواند مفید باشد، زیرا آنها به دنبال کسب جام در فصل آینده هستند.

ژاوی قبلاً علاقه خود را به سیلوا ابراز کرده است و یک حرکت می تواند او را به ماندن ترغیب کند. ماندن ژاوی اکنون احتمال حضور سیلوا را بیش‌تر کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *