چلسی، جدول زمانی مصدومیت شدید انزو فرناندز را منتشر کرد + گزارش

چلسی جدول زمانی مصدومیت شدید انزو فرناندز را پس از انجام عمل جراحی تایید کرد. هافبک آرژانتینی از ناحیه کشاله مصدوم شده‌است.

خلاصه خبر

انزو فرناندز به دلیل مشکل طولانی مدت کشاله ران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هافبک جوان که بقیه فصل چلسی را از دست می‌دهد.

فرناندز همچنان می‌تواند برای رقابت‌های کوپا آمریکا آرژانتین به آمادگی برسد.

چلسی اعلام کرد که فصل 2023/24 انزو فرناندز پس از انجام عمل جراحی به دلیل آسیب‌دیدگی طولانی مدت کشاله ران، ادامه فصل را از دست می‌دهد.

جدول زمانی مصدومیت شدید انزو فرناندز

به گزارش وب سایت ورزشی، فرناندز در شش بازی پایانی آبی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر که زیر چاقو رفته است تا این مشکل را اصلاح کند، کنار خواهد رفت.

در بیانیه باشگاه در پنجشنبه شب آمده است: “انزو فرناندز امروز تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی از ناحیه کشاله ران قرار گرفت. او اکنون یک دوره توانبخشی را آغاز می‌کند. این مصدومیت او را تا پایان فصل 2023/24 چلسی دور می‌کند.

هافبک 23 ساله برای بازپروری خود در کوبهام با بخش پزشکی باشگاه همکاری خواهد کرد.

چلسی فصل 2023/24 را با بازی‌هایی برابر استون ویلا، تاتنهام هاتسپر، وستهم یونایتد، ناتینگهام فارست، برایتون اند هوو آلبیون و بورنموث به پایان خواهد رساند. آنها هنوز هم شانس صعود به اروپا را دارند و تنها شش امتیاز با منچستریونایتد رتبه ششم که یک بازی کمتر انجام داده‌اند، فاصله دارند.

احتمال حضور فرناندز در کوپا آمریکا

احتمال حضور فرناندز در کوپا آمریکا

فرناندز دیگر در این فصل برای چلسی بازی نخواهد کرد. اما گزارش ها ادعا می‌کنند که او هنوز هم به اندازه کافی آمادگی دارد تا در دفاع آرژانتین از عنوان قهرمانی کوپا آمریکا در تابستان امسال شرکت کند. این مسابقات در ایالات متحده برگزار می شود. رقابت‌ها از 20 ژوئن آغاز و در 14 جولای پایان خواهد یافت.

در صورت حضور فرناندز در تیم ملی آرژانتین و بقای این تیم تا مراحل انتهایی، احتمالاً قبل از بازگشت برای تمرینات پیش فصل، توسط چلسی وقت استراحت دریافت خواهد کرد.

کمپین پیش فصل چلسی شامل 5 بازی در ایالات متحده است. در آن دیدارهای دوستانه با رکهام، سلتیک، کلاب آمریکا، منچسترسیتی و رئال مادرید برگزار می شود.

فرناندز از زمان انتقال 105 میلیون پوندی خود از بنفیکا در ژانویه 2023 که در آن زمان یک رقم بی‌سابقه بریتانیایی بود، تا حد زیادی برای چلسی تحت فشار ‌است. این مبلغ هنوز می تواند به 135 میلیون پوند افزایش یابد. البته اگر همه افزودنی‌ها برآورده شوند.

این بازیکن آرژانتینی در این فصل 40 بازی برای چلسی در تمام رقابت ها انجام داد و 7 گل و 3 پاس گل به ثبت رساند.

Pooria
28 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *