مذاکرات سردار آزمون با رم؛ سردار می‌ماند ولی به یک شرط!

مذاکرات سردار آزمون با رم جهت ادامه‌ی حضور در این باشگاه ادامه دارد. رم درباره آینده سردار آزمون به جمع بندی نهایی رسیده‌است.

 مذاکرات سردار آزمون با رم

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم از بازیکن ایرانی خود رضایت کاملی دراد. این رضایت تنها به ابعاد فنی این بازیکن مربوط نمی‌شود. کادر فنی جالوروسی حتی حرفه‌ای‌گری و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار داده‌اند.

در ماه‌های اخیر باشگاه ایتالیایی مذاکرات خود را با برای جذب دائمی سردار آزمون، با بایرلورکوزن آغاز کرده است. سردار اکنون به صورت قرضی در رم است. هرچند عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به دنبال دائمی کردن قراردادش باشند.

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم، اولین کسی است که از ادامه‌ی حضور آزمون در تیمش راضی خواهد بود. اسطوره و سرمربی رم اعتقاد به توانایی‌های آزمون اعتماد دارد. با حضور ده‌روسی روی نیمکت تیم، مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده است. با فرصت بیش‌تر، عملکردش هم نسبت زمان ژوزه مورینیو بهبود یافته‌است.

شرط ماندن آزمون در تیم رم

شرط ماندن آزمون در تیم رم

اما ادامه‌ی حضور سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که در فصل جاری بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می‌تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. با این اتفاق، باشگاه آزادی مالی بیش‌تری خواهد داشت.

رم در حال حاضر در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار دارد.  با توجه به پنج سهمیه ایتالیا برای فصل آینده آن‌ها شانس بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارند. از سوی دیگر آنها در لیگ اروپا نیز حضور دارند. یعنی در صورت قهرمانی در این رقابت‌ها می‌توانند در چمپیونزلیگ فصل بعد حضور پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *