آخرین خبر درباره یامگا؛ بینایی یامگا کامل نیست

کوین یامگا سه روز پیش در تمرین استقلال دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه چشم شد. به اعلام پزشک تیم، بینایی یامگا کامل نیست.

بینایی یامگا کامل نیست

به گزارش «ورزشی»، سه روز بعد از آسیب‌دیدگی شدید کوین یامگا در تمرین استقلال، پزشک این تیم درباره آخرین وضعیت این بازیکن صحبت کرد. باشگاه استقلال نیز با انتشار کلیپی از صحبت‌های محمدعلی زارع، درباره حال این بازیکن خبر داد.

زارع گفت: سه روز قبل و در حین تمرین، متأسفانه کوین دچار مصدومیت شدید شد. در 21 سالی که در فوتبال فعالیت کرده‌ام، برخوردی به این خطرناکی ندیده بودم. شاید حتی در سایر کشورها نیز به این شدت مصدومیت رخ نداده است. استوک کفش یکی از بازیکنان درست به چشم چپ کوین برخورد کرد و موجب خون‌ریزی شدید شد. حتی همان لحظه مشخص شود آسیب چشم یامگا جدی است.

وی گفت: خوشبختانه با امکاناتی موجود در کمپ تمرینی، اقدامات اولیه انجام شد. با کمک همکاران و احیا کردن یامگا پس از بیهوشی، سریعا آمبولانس خواستیم و او را به بیمارستان اعزام کردیم.

افدامات موفقیت‌آمیز درمانی رو مهاجم فرانسوی استقلالافدامات موفقیت‌آمیز درمانی رو مهاجم فرانسوی استقلال

پس از اعزام به بیمارستان دوم که یکی از مجهزترین مراکز چشم ایران است، بلافاصله به خاطر شدت آسیب دیدگی او را به اتاق عمل منتقل کردیم. دو عمل جراحی روی چشم او انجام شده است. که خوشبختانه هر دو عمل موفقیت‌آمیز بود. یکی از عمل‌ها برای ترمیم پارگی مجرای اشک چشم چپ یامگا بود که کاملا از بین رفته بود و توسط تیم ترمیم شد. اقدامات درمانی یامگا با هماهنگی اساتید دانشگاه جان هاپکینز در دست اقدام است.

زارع اضافه کرد: برنامه این است که فشار روی عصب چشم چپ یامگا برداشته شود تا او بینایی خود را باز یابد. مشکل اصلی این است که بینایی چشم چپ کوین کامل نیست و به احتمال بسیار زیاد، باز هم عمل جراحی مورد نیاز است. عصب چشم او دچار تروما شده و نیاز به زمان است تا به حالت قبل برگردد. همه دعا کنند تا او بینایی خود را باز یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *