مانچینی و ویالی

آخرین ملاقات مانچینی با ویالی – روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا از آخرین دیدار خود با جانلوکا ویالی اینطور یاد میکند. (ویالی روز جمعه بر اثر سرطان لوزالمعده در لندن درگذشت)

از آخرین ملاقات مانچینی با ویالی بخوانیم

برای آخرین بار در 29 دسامبر با جیانلوکا ویالی ملاقات کردم
ما در مورد خیلی چیزها صحبت کردیم، او می خواست در جریان پیشرفت های پروژه های ایتالیا قرار بگیره و در این باره می پرسید.

«او خسته، با صدای آرام، ولی شمرده صحبت میکرد.ما کمی در مورد روزمرگی صحبت کردیم، او از من پرسید که گردهمایی دسامبر با جوانان چطور پیش میره. او احساس مسئولیت میکرد همچنان.»

ویالی و مانچینی در کنار هم برای تیم ایتالیایی سمپدوریا بازی کردند و با این باشگاه تنها عنوان قهرمانی خود در سری آ را کسب کردند. همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا در ورزشگاه ومبلی لندن بازی کردند.
روبرتو مانچینی در سال 2019 ویالی را به کنار خود آورد تا بخشی از تیم مربیگری ایتالیا باشد و آنها توانستند با هم قهرمان یورو 2020 شوند. ویالی در دسامبر گذشته از تیم ملی ایتالیا جدا شد.

آخرین ملاقات مانچینی با ویالی

حتما بخوانید: بیوگرافی جیانلوکا ویالی | زندگی شخصی + بیماری + عکس با همسر و فرزندان

مانچینی و ویالی
مانچینی و ویالی

مانچینی ادامه داد :”لوکا لبخند به لب داشت، ما شوخی میکردیم . بهش گفتم در سمپدوریا بیشتر از من پول میگیری، رئیس بیشتر از من به تو حقوق می‌دهد.»

مانچینی گفت: “جانلوکا بهترین ما بود، یک مهاجم همه چی تموم، یک مرد کامل و شجاع.”
“امیدوار بودم که او یه روزی بتواند به سمپدوریا بگردد، عینه وقتی که اونجا فوتبال بازی میکرد. دوست و همبازی او در فوتبال و زندگی برایم یک افتخار بود.
بودن او در کنارو روی نیمکت تیم ملی مرا خوشحال کرد. او نقش تعیین کننده ای در قهرمانی یورو داشت. بازیکنان او را دوست داشتند.»

آخرین ملاقات مانچینی با ویالی

آخرین ملاقات مانچینی با ویالی
آخرین ملاقات مانچینی با ویالی

من باید با برادر دیگری خداحافظی کنم. با اندیشه های او، من به جلو خواهم رفت تا چیزی که متعلق به اوست را به خودش تقدیم کنم، چیزی که ما آرزویش را داشتیم.”

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *