آخرین پیروزی سپاهان در برابر پرسپولیس 7 سال قبل

آخرین پیروزی سپاهان در برابر پرسپولیس 7 سال قبل ، پرسپولیس و سپاهان دو تیم مهم و قدرتمند لیگ ایران هستند. فردا یک بازی حساس جام حذفی بین آنها برگزار می شود. آخرین باری که این دو تیم در رقابت حذفی روبروی هم قرار گرفتند سالها می گذرند. آخرین بازی سپاهان در اصفهان در 2751 روز پیش موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.

 

پیروزی سپاهان در برابر پرسپولیس 7 سال قبل

به گزارش سایت ورزشی ، یک بازی حساس و مهم در چارچوب رقابت های جام حذفی ایران در مرحله یک هشتم نهایی فردا در نقش جهان اصفهان بین دو تیم پرسپولیس سپاهان برگزار خواهد شد. یک دیدار حساس و مهم که در آن سپاهان سال ها است که نتوانسته تیم تهرانی را شکست دهد.

با بررسی بازی های دو تیم نشان می دهد که آخرین بار که تیم سپاهان موفق شد در اصفهان تیم پرسپولیس را شکست دهد در لیگ پانزدهم و تاریخ 22 مرداد 1394 باز می گردد. سپاهان با مربیگری حسن فرکی موفق شد پرسپولیس با هدایت برانکو را با نتیجه 4-2 شکست دهد. در آن بازی میلاد سرلک با پیراهن سپاهان توانست 57 دقیقه برای تیم زردپوشان بازی کند. در آن بازی بازیکنانی همانند هادی عقیلی، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری و مایکل اومانیا (گل به خودی) توانستند گل بزنند. همچنین امید عالیشاه و مهدی طارمی نیز برای پرسپولیس گل زدند. بازی که در فولادشهر با قضاوت سید حسین زرگر و با حضور 12000 نفر تماشاچی برگزار گشت.

پرسپولیسی ها در هتل آسمان اصفهان

پیروزی سپاهان در برابر پرسپولیس

بازی های جام حذفی همیشه از تنش و حساسیت بالایی برخوردار است. در آن بازی سپاهانی ها با ترکیب شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، حبیب گردانی، محمدرضا خلعتبری (94 نجفی)، احسان حاج صفی، مهدی شریفی (83 حسین پاپی)، وریا غفوری، رسول نویدکیا، میلاد سرلک ( 57 فوزی موسی اف) و علی کریمی به میدان رفت.

 

ترکیب پرسپولیس نیز شامل این نفرات بود:

ایمان صادقی، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضاییان، وحید حیدریه (50 محمد انصاری)، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور(77 جری بن‌سون)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی

تقریبا از آن ترکیب پرسپولیس تنها کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه حالا در تیم حاضر هستند. البته این بازیکنان در هفته های قبل نیمکت نشین بودند و رامین رضاییان و فرشاد احمد زاده که در آن زمان برای پرسپولیس توپ می زدند حالا جزو برترین بازیکنان سپاهان هستند.

بعد از آن بازی که سپاهان موفق به شکست پرسپولی شد، تا امروز حدود 15 بار باهم رقابت کردند و سپاهان تنها دوبار موفق به پیروزی شد و هیچکدام از این پیروزی ها در شهر اصفهان بدست نیامد. سپاهانی ها یکبار در تهران با نتیجه 2-0 پرسپولیس را از میان برداشتند و یکبار نیز در فصل قبل توانستند بر اساس حکم کمیته انضباطی در بازی برگشت دو تیم در سیرجان با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

باید ببینیم که پرسپولیس فردا می تواند روند شکست ناپذیری خودش را در برابر میزبان اصفهانی حفظ کند یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرتان را درباره آخرین پیروزی سپاهان در برابر پرسپولیس 7 سال قبل بیان نمایید.

mohamadnd
21 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *