کارولین دوبوا

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی در تاریخ 11 فوریه مبارزه خواهند کرد. آدام عظیم در ومبلی آرنا تیتر خواهد شد و کارولین دوبویز و ویدال رایلی نیز در صورتحساب هستند و همچنین تایلر دنی از قهرمانی انگلیس در وزن میان‌وزن مقابل برد پالز دفاع می‌کند.

ستارگان در حال ظهور آدام عظیم و کارولین دوبوآ و ویدال رایلی همگی در تاریخ 11 فوریه

عظیم، روز شنبه، 11 فوریه در ورزشگاه OVO Wembley Arena در لندن، مقابل سانتوس ریس، آمریکای جنوبی شکست ناپذیر، 12-0  به رینگ بازخواهد گشت.

عظیم با شش پیروزی متوالی متوقف شده – از جمله تخریب خیره کننده رایلان چارلتون در دو دور در نوامبر – اکنون خود را به عنوان یکی از پیشتازان سبک وزن بوکس جهان معرفی کرده است و بسیاری او را به عنوان یک قهرمان جهان در حال ساخت پس از موفقیت خود می دانند. 2022.

این اعجوبه جوان به خاطر عملکرد خیره‌کننده‌اش در سال گذشته، جوایزی از جمله جایزه بهترین مبارز جوان سال را در ورزش BBC و جایزه بهترین چشم‌انداز سال 2022 باکس نیوز دریافت کرد.

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

عظیم گام بعدی را در سفر خود به مسابقات قهرمانی جهان در ماه آینده برمی دارد

و نقطه عطف کاری مهمی را به عنوان او برای اولین بار عنوان یک عرصه بزرگ بریتانیا را رقم می زند.

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی
آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

اگر عظیم شگفت‌انگیز بتواند هفتمین توقف متوالی را به رکورد خود اضافه کند، پتانسیل خیره‌کننده‌اش را نشان خواهد داد – امیرخان بزرگ تمام دوران، اولین قهرمانی بزرگ جهان را در سن 22 سالگی به دست آورد، اما پیش‌بینی کرده است که عظیم یک قهرمانی خواهد داشت. یکی حتی زودتر

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

ریس اهل نیکاراگوئه

ریس اهل نیکاراگوئه، یک نیروگاه بوکس آمریکای لاتین است که نام هایی مانند الکسیس آرگوئلو و ریکاردو مایورگا را در خود جای داده است

و در سال 2022 با نتیجه 4-0 پیش رفت. او قهرمان فعلی WBA Fedecentro (“آمریکای مرکزی”) است و با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد. پیروزی تصمیم غالب در دسامبر.

دوبوا، در 11 فوریه زمانی که با یامیلا بلن آبلاندا، قهرمان ملی با تجربه آرژانتینی، 15-5-1 (3) روبرو می شود، گام بزرگی برمی دارد.

آبلاندا – که از زمان کسب عنوان قهرمانی آرژانتین در دسامبر 2020 چهار بار با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در آرژانتین دفاع کرده است – که به خاطر نبرد 10 راند قهرمانی WBA بین قاره‌ای با تری هارپر در مارس سال گذشته برای طرفداران مبارزه بریتانیایی شناخته شده است – دومین دیدار خود را از بریتانیا انجام می‌دهد. ماه آینده

حرفه آماتور برجسته دوبوآ – که در آن او قهرمان المپیک جوانان، قهرمان جوانان جهان و چهار بار قهرمان جوانان اروپا شد – به طور یکپارچه به رده های حرفه ای راه پیدا کرده است. او مانند همرزم خود آدام عظیم، در سال 2022 5-0 پیش رفت و خود را به عنوان یکی از استعدادهای تماشای صحنه بوکس جهانی معرفی کرد.

تایلر دنی قهرمان تاج به سر

زمانی که تایلر دنی، قهرمان تازه تاج‌گذاری شده، اولین دفاع خود را از عنوانی که در ماه نوامبر به دست آورده بود، با پیروزی بر براد “نیش” ریا، استعداد درخشان منچستر، عنوان قهرمانی میان‌وزن انگلیس را به پایان خواهد رساند.

دنی چالش‌برانگیز، برد پاولز، مرد شکست ناپذیر کورنوال است.

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی
آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

“بمب نیوکوی” 56 درصد نسبت توقف را به رینگ می آورد و پس از پیروزی در ورزشگاه 02 آرنا لندن در تابستان گذشته وارد مسابقه می دهد.

سه پیروزی بدون توقف در سه مبارزه – دو تای آنها در سه راند اول – سال 2022 را تبدیل به سالی کرد که در آن رایلی، بازیکن بالقوه شکست ناپذیر، خود را به عنوان یک تهدید در حال افزایش در بخش دسته بندی شده وزن رزمناو معرفی کرد.

در 11 فوریه، او توجه خود را به Anees Taj، کهنه‌کار مسابقات سری BOXXER معطوف کرد و قصد دارد آن را روز قضاوت برای فارغ‌التحصیل حقوق و دانش‌آموختگان مدرسه گرامر واتفورد قرار دهد و کمپین سال 2023 خود را به سبک شروع کند.

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

عدم حضور تاج در المپیک 2022

تاج که در تیم بوکس المپیک 2020 برای پاکستان حضور نداشت و یک بار در مسیر تبدیل شدن به بوکس در مسیر تبدیل شدن به یک راگبی حرفه ای قرار داشت، در یک مسابقه دو برد پیروز شد.

هر دو بوکسور سبک‌های مبارزه‌ای بی‌معنی دارند و به دنبال این هستند که کشتی‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسانند.

انتظار داشته باشید که رویارویی آنها یک آتش‌بازی دوستانه طرفداران باشد – تا زمانی که طول بکشد.

آدام عظیم و کارولین دوبوا و ویدال رایلی

آخرین حواشی و اخبار  ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

raha36
10 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *