چرا آرسنال صدرنشین دوست ندارند سیتی حذف شود؟

چرا آرسنال و آرتتا نمی خواهند از من سیتی امتیاز کسر شود. حتی اگر قهرمانی در لیگ برتر را تضمین کند. آرسنال صدرنشین دوست دارد خودش قهرمان شود. نه با کمک قوانین.

قهرمان لیگ برتر به دلیل نقض قوانین مالی متعدد متهم شده است. پس آیا توپچی ها اکنون می توانند سود ببرند؟ یا سوال بهتر، آیا آرسنال صدرنشین، می خواهد این اتفاق بیفتد؟ در این پست در ورزشی می خواهیم ببینیم که چرا دوست ندارند چنین اتفاقی رخ دهد.

چه اتفاقی برای منچستر سیتی افتاد؟

بیانیه صبح دوشنبه لیگ برتر که جزئیات اتهاماتی را که علیه منچسترسیتی مطرح کرده بود، فوتبال انگلیس را تا حد زیادی تکان داد.

اغراق نیست اگر بگوییم که نتیجه تحقیقات آن در مورد قهرمانان این امکان را دارد که یکی از تعیین کننده ترین لحظات در تاریخ طولانی بازی در این کشور باشد.

منچسترسیتی – موفق ترین باشگاه این کشور در 10 سال گذشته – متهم به تقلب در فوتبال است.

آیا منچستر سیتی از هم می پاشد؟
آیا منچستر سیتی از هم می پاشد و این به نفع آرسنال است؟

آنها توسط 101 اتهام نقض قوانین مالی بین سال های 2009 تا 2018 و سپس گذراندن چهار سال آینده برای جلوگیری از تحقیقات بعدی مورد ضربه قرار گرفته اند.

این یک لیست اتهام در مقیاس بی سابقه ای است و اگر سیتی در مورد همه یا حتی برخی از جرایم ادعا شده مجرم شناخته شود، این احتمال وجود دارد که مجازات به همان اندازه که می شود شدید باشد.

چه بر سر منچستر سیتی خواهد آمد؟

هر احتمالی وجود دارد. محرومیت از نقل و انتقالات، جریمه های نامحدود، حتی کسر امتیاز یا اخراج از لیگ.

لازم به ذکر است که سیتی به شدت هر گونه تخلف را رد می کند. و بیانیه ای که آنها به سرعت در پاسخ ارائه کردند به “مجموعه جامعی از شواهد غیرقابل انکار” برای اثبات ادعاهای خود اشاره می کند.

قهرمانان – که از سال 2012 تاکنون 6 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند – همچنین گفتند که “منتظر این هستند که این موضوع یک بار برای همیشه متوقف شود.”

با وجود اعتراض آنها به بی گناهی، اتهامات مطرح شده از سوی لیگ برتر به بحث های داغ بین هواداران باشگاه های رقیب منجر شده است.

تعداد زیادی در یونایتد و لیورپول خواهان حذف عناوین سیتی هستند. در حالی که شوخی‌های اجتناب‌ناپذیری از طرف هواداران آرسنال وجود دارد که خواستار کسر امتیاز فوری تیم پپ گواردیولا هستند.

البته، با توجه به طولانی بودن روند قانونی قریب الوقوع، این نتیجه غیرممکن به نظر می رسد.

آیا آرسنال صدرنشین دوست دارد از سیتی امتیاز کم شود؟

اما از نظر فرضی، اگر سیتی امتیازات ثابتی داشته باشد و آرسنال با یک حرکت واضح به عنوان قهرمانی باقی بماند، آیا واقعاً این چیزی خواهد بود که آنها می‌خواهند؟

میکل آرتتا یک رقیب سرسخت است. و وقتی بازی تیمش را تماشا می‌کنید، مشخص می‌شود که او این ذهنیت را به همه بازیکنان جوانش القا کرده است.

آنها در رقابت و پاره کردن کتاب قوانین پیشرفت می کنند.

آیا آرسنال صدرنشین بدون دردسر قهرمان می شود؟
آیا آرسنال صدرنشین بدون دردسر قهرمان می شود؟

مردم انتظار داشتند که آرسنال در نهایت در این فصل سقوط کند. اما هفته به هفته نشان دادند که توانایی حفظ فاصله را دارند. اگر آنها ادامه دهند و خودشان را از موقعیتی که برای خودشان قرار داده اند، پشت سر بگذارند، به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ تاریخ لیگ برتر ثبت خواهد شد.

هیچ کس به آنها شانس نزدیک شدن به عنوان قهرمانی در این فصل را نداد، با این حال آنها اینجا هستند – با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول در ماه فوریه.

آنها پا به پای بهترین‌هایی که لیگ برتر ارائه کرده است، پیش رفته‌اند. و تا کنون تقریباً از هر مانعی که بر سر راه‌شان بوده عبور کرده‌اند. چلسی، لیورپول، تاتنهام (دوبار) و منچستریونایتد همگی توسط تیم جوانی که امارات را احیا کرده است کنار گذاشته شده اند.

ورزشگاهی که زمانی با توجه به فضای کهنه و گاه منفی به عنوان یک مانع شناخته می شد، اکنون به دیگ سر و صدا و تشویق تبدیل شده است.

چرا هواداران آرسنال صدرنشین دوست ندارند رقیبشان کنار برود؟

آرسنال می خواهد این عنوان را کسب کند و معتقد است که می تواند این عنوان را کسب کند. با این حال، آنها نمی خواهند این عنوان به آنها هدیه داده شود.

بله، آنها همچنان جام را به دست خواهند آورد و فصل 2022/23 برای همیشه در تابلوی افتخارات باشگاه حک خواهد شد.

اما آن قهرمانی لیگ چهاردهم که مدت ها در انتظارش بودند – اولین قهرمانی از سال 2004 – تا حدودی آلوده به نظر می رسد.

در پایان ماه مه همچنان در خیابان‌های شمال لندن رژه برگزار می‌شود، اما کاملاً شبیه به آن نیست.

تمام تلاش‌های سخت در چند سال گذشته، تمام تصمیم‌های بزرگی که آرتتا و ادو برای بازسازی تیم گرفته‌اند، با هدف بازگرداندن شکافی که بین آرسنال و تیم‌هایی مانند سیتی وجود داشت، انجام شده است. حالا آنها می خواهند این روند را در زمین ببینند، نه در دادگاه.

اگر سیتی در مورد آنچه ادعا شده است مقصر باشد، باید کتاب را به سوی آنها پرتاب کرد و آنها سزاوار هر چیزی هستند که سر راهشان بیاید.

اما این تیم جوان پر جنب و جوش و تاثیرگذار آرسنال، شایسته لکه دار شدن توسط اشتباه دیگران نیست.

آنها شایستگی بسیار بیشتر از این را دارند و امیدوارند بتوانند به بهترین شکل ممکن از هم اکنون تا 28 می ادامه دهند و آن را ثابت کنند.

 

Pooria
9 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *