آرمان رمضانی نقش ذخیره طلایی استقلال

آرمان رمضانی نقش ذخیره طلایی استقلال ، استقلال در این فصل بلاخره خودش را به کورس قهرمانی رساند. یکی از کسانی که جزو بازیکنان تعویضی تاثیرگذار در بازی های آبی پوش ها قرار داشت قطعا آرمان رمضانی است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

نقش آرمان رمضانی در باشگاه استقلال:

آرمان رمضانی بازیکن فوتبالی بود که قبل از استقلال در باشگاه پرسپولیس تهران توپ می زد. اما به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست در قرمزها باقی بماند. در چند سال قبل توسط استقلال خریداری شد. این مهاجم نشان داد که واقعا بی حاشیه و موثر است. آرمان رمضانی در بازی با گل گهر سیرجان جزو بازیکنان تاثیرگذار و تعویضی زمین به حساب آمد. به گزارش سایت ورزشی ، رمضانی جزو ذخیره طلایی های استقلال می باشد که هر وقت وارد زمین مسابقه شده توانست تاثیر شگرف و مثبتی ایجاد نماید.

 

آرمان رمضانی نقش ذخیره طلایی استقلال

آرمان رمضانی مهاجم بی حاشیه باشگاه استقلال در بازی با گل گهر نیز نشان داد که اصلا با آن بازیکن قدیم که در پرسپولیس بازی می کرد فرق دارد. او بعد از ورود به زمین توانست به عنوان ذخیره طلایی استقلال تاثیر مثبتی بر روند تهاجمی تیمش باشد. بعد از اینکه وارد زمین شد به جای گلزنی، توانست یک پاس گل موفق به رضا میرزایی بدهد. فوتبالیستی که نشان داد در زمان های تعویضی می تواند نقش مهمی در بخش تهاجمی تیمش بوجود بیاورد. همچنین آرمان یک ضربه هد زیبای سر نیز به سوی دروازه سیرجانی ها زد که با واکنش گلر آنها مواجه شد. حتی می توانست در این مدت زمان تعویضی یک گل خوب نیز به ثمر برساند.

این بازیکن استقلال قطعا آینده بهتری نیز خواهد داشت و در بازی های حساس کمک کننده فوق العاده ای برای ریکاردو ساپینتو است. نظر شما درباره مهاجم کم حاشیه استقلال چیست؟ لطفا کامنت کنید.

mohamadnd
8 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *