آسیب جدی به جمجمه وزیر ورزش

آسیب جدی به جمجمه وزیر ورزش ، وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به دلایل افتتاح چندین مجموعه ورزشی در شهرستان بافت حضور پیدا کرد. در زمان فرود هلیکوپتر متاسفانه در یک زمین ورزشی سقوط کرد و یک نفر فوت شد. 12 نفر نیز زخمی شدند. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

وزیر ورزش و جوانان در سفر سریالی اش به استان های کشور:

وزیر ورزش و جوانان در یک سفر پیش بینی شده در استان کرمان و شهرستان بافت حضور یافت تا در افتتاح چندین پروژه و امکانات ورزشی شرکت نماید. در این سفر که متاسفانه با یک حادثه تلخ همراه شد و باعث مصدومیت مسافرین هلی کوپتر سقوط کرده گشت. بالگردی که وزیر ورزش و هماهان را در عصر پنج شنبه در شهرستان بافت حمل می کرد دچار سانحه شد و در زمان نزدیک نشستن سقوط کرد. برخی از سرنشینان آنها زخمی شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند در این حادثه 12 شخص مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

برخی از شواهد اعلام کردند که حال وزیر کاملا مساعد است و برای درمان مصدومیتش به همراه بقیه به بیمارستان انتقال داده شد. در این حادثه بخشی از بالگرد جدا شد و به زمین برخورد داشت. در این حادثه برخی مسئولان محلی استان کرمان و نماینده مجلس وزیر ورزش و جوانان به بافت حضور داشتند.

یک سرنشین هلیکوپتر فوت کرد!

یک سرنشین هلیکوپتر فوت کرد!

بر اثر سقوط هوپیما یکی از مسافران در بالگرد جان خود را از دست داد و فوت کرد. معاون سیاسی استانداری کرمان اعلام کرد که متاسفانه بعد از بررسی های نهیی یکی از مدیران حاضر در این بالگرد جان خودش را از دست داد.

ایشان گفت که هنوز اسمی از این شخص به میان نیامده و مشخص نیست که چه نفری می باشد. در خبرهای بعدی اسم مدیر اطلاع رسانی خواهد شد. در این بالگرد 12 نفر حضور داشتند که متاسفانه بالگرد به دلیل عدم تعدل در زمان فرود دچار نقص فنی و حادثه شد.

 

معاون وزیر در این حادثه فوت کرد

معاون سیاسی استاندار در روز پنج شنبه هویت شخص فوت شده را اعلام نکرد. بنابر پیگیری ها اسامعیل احمدی معاون حوزه وزراتی ورزش و جوانان بود.

 

 

خونریزی مغزی وزیر ورزش

خبرهایی منتشر شد که حال وزیر بسیار خوب است. شنیده ها حالی از حضور وزیر در کما به دلیل خونریزی مغزی است. ظاهر جمجمه ایشان شکستگی پیدا کرده است. رئیس اورژانس آقای صابری بیان داشت که بر اثر سقوط بالگرد وزیر حال عمومی اش خوب نیست و وخیم گزارش شد. صابری بیان کرد که از بقیه سرنشینان اطلاع زیادی در دست نیست و آنها شکستگی دست و پا پیدا نمودند. اما وزیر ورزش فعلا در کما به سر می برد و شکستگی جمجمه پیدا کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان به اتاق عمل رفت:

بعد از اینکه آمبولانس مصدومان سقوط بالگرد را به بیمارستان شهید باهنر کرمان رساند. حمید سجادی وزیر ورزش برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل رفت. دو مصدوم دیگر نیز حال چندان خوبی ندارند و به اتاق عمل انتقال یافتند. صابری در ادامه گفت که سجادی خونریزی مغزی داشت و علائم حیاتی او کاملا پایدار است. خونریزی وزیر ورزش صحت داشته و فعلا در حالت پایدار قرار دارد.

مدیر ورزشی آذربایجان شرقی در این حادثه ضربه مغزی شد. مدیر کل ورزش استان تهران از ناحیه کمر آسیب نخاعی دید. دو مصدومی که با حالت وخیم در بیمارستان حضور دارند.

اشکان موسوی سخنگوی هلال احمر گفت که در این حادثه مشاور وزیر ورزش جان خود را از دست داد. سه مصدوم دیگر نیز وضعیت چندان مناسبی ندارند. مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی و مدیرکل استان تهران نیز در این سفر وزیر ورزش را همراهی کردند و حال آنها وخیم است و همانند سجادی به بیمارستان انتقال یافتند.

آسیب جدی به جمجمه وزیر ورزش

در این حادثه جمجه وزیر آسیب دید

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی اعلام کرد که حال سجادی خوب نیست. جمجه وزیر آسیب دیده و به بیمارستان انتقال داده شد. محسن معتمد کیا مدیر کل اطلاع رسانی وزارت ورزش از همراهان وزیر در سفر به بافت بود که از سلامتی خودش خبر مثبت داد. ظاهرا حال او مساعد است اما دچار شکستگی کتف شد و برای بقیه دوستان آرزوی سلامتی کرده است.

در ادامه آسیب جدی به جمجمه وزیر ورزش هر دیدگاهی دارید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
24 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *