آمار گروه C در جام ملت‌های آسیا

علی‌رغم دو پیروزی تیم ملی ایران در مرحله گروه جام ملت‌های آسیا همچنان تکلیف سایر تیم‌های این گروه مشخص نیست. آمار گروه C در جام ملت‌های آسیا را در این گزارش بررسی خواهیم کرد.

آمار گروه C در جام ملت‌های آسیا

به گزارش «ورزشی»، تیم ملی ایران با برد برابر تیم ملی هنگ‌کنگ موفق شد با توجه به تساوی امارات برابر فلسطین، بدون هیچ مزاحمتی صدرنشین گروه C شود. شاگردان قلعه‌نویی از احتمالات مرحله یک چهارم نهایی که ممکن است به ژاپن یا کره برخورد کنند، کاملا آگاهی دارد. در ادامه، تمامی حالات ممکن برای ادامه این رقابت‌ها را بررسی می‌کنیم.

تیم ملی ایران

پیروزی برابر امارات در روز سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ایران را در صدر گروه قرار داد. صدرنشینی ایران به معنی با برخورد با تیم‌ سوم گروه‌های A/B/F خواهد بود. این در حالی است که مصاف با تیم سوم گروه A، برای ما بهترین حالت است.

تیم ملی امارات

قطعاً شاگردان پائولو بنتو اشتیاق بیشتری دارند تا در جایگاه دوم قرار بگیرند. البته آنها فقط با پیروزی برابر ایران صدرنشین خواهند شد. با نتیجه‌ای غیر از این، در صورت پیروزی فلسطین مقابل آنها به رده سوم می‌روند. بالاترین احتمال این است که امارات برابر تیم ملی کشورمان شکست خورده و فلسطین مقابل هنگ‌کنگ به مشکل بخورد. با این حال صعود امارات به‌عنوان تیم دوم یعنی به مصاف تیم دوم گروه A، یعنی چین یا ازبکستان خواهند رفت.

تیم ملی فلسطین

فلطسین در برابر امارات یک امتیاز بسیار مهم بدست آورد. فلسطین با پیروزی برابر هنگ‌کنگ فارغ از نتایج گروه‌های دیگر می‌تواند به عنوان تیم دوم صعود کند. اما با تساوی، این احتمال کمتر و در صورت باخت، آنها حذف خواهند شد. تیم سوم این گروه در ۹ مسیر از ۱۰ راه ممکن باید مقابل قطر قرار بگیرد. در یک حالت باقیماند، حریفش صدر نشین گروه B یکی از میان استرالیا و ازبکستان خواهد بود.

تیم ملی هنگ کنگ

شاگردان اندرسون علی‌رغم نمایش خوب برابر امارات و ایران، شکست خوردند. پیروزی برای آنها از همه چیز مهم تر است. این پیروزی می‌تواند آنها را در شرایط مشابه به فلسطین قرار دهد. اما تساوی یا شکست آنها را به خانه می‌فرستد.

شرایط صعود تیم‌های گروه C

شرایط صعود تیم‌های گروه C

اول گروه C برابر تیم سوم گروه (A/B/F) قرار می‌گیرد.

دوم گروه C با  تیم دوم گروه A بازی می‌کند.

سوم گروه C مقابل صدرنشین گروه (A،قطر) / B) قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *