آنتونی جاشوا به دنبال اولین برد خود در دو سال گذشته است و در حال آماده سازی یک درگیری احتمالی با دمسی مک کین است. تماشای بازی لیام اسمیت در مقابل کریس یوبانک جونیور در منچستر در تاریخ 21 ژانویه، به صورت زنده از Sky Sports Box Office

دمسی مک کین، وزنه بردار استرالیایی، تایید کرد که مذاکراتی انجام شده تا حریف بعدی آنتونی جاشوا باشد و تاکید کرد که او می تواند بریتانیایی را “بازنشسته” کند.

بیش از دو سال از آخرین پیروزی جاشوا در یک مبارزه می گذرد و طعم شکست های متوالی مقابل الکساندر اوسیک را چشیده است و گزارش شده است که این بازیکن 33 ساله به زودی به دنبال بازگشت به رینگ خواهد بود تا بتواند به این رقابت ها برسد. حرفه اش به مسیر برگشت

 

او به اسکای اسپورت گفت: ما یکی از پیشتازان حریف احتمالی آنتونی جاشوا هستیم.

 

“من می‌توانم (مردی که جاشوا را بازنشسته می‌کنم) و بسیار مطمئن هستم که می‌توانم این کار را انجام دهم. اما اشتباه نکنید، مبارزه‌های بیشتری برای AJ وجود دارد. اگر او به من ببازد، یک وزنه‌بر 10 سنگین وزن نیز خواهد بود. ، این نباید پایان باشد.

 

“مردم احتمالاً به او اعتباری را که شایسته اوست نمی دهند، کاری که او برای بازی سنگین وزن انجام داده است. او چشم ها و پول زیادی را به دسته سنگین وزن آورده است.

 

او احتمالاً بزرگترین نام در بوکس است، همه از جمله من دنبال او هستند. این نامی است که باید در رزومه شما داشته باشید. در یک ردیف، آیا او باید این کار را ادامه دهد، او اکنون به خوبی آماده شده است؟

 

“او احتمالا هنوز شک دارد، او هنوز هم به خودش شک دارد، من این را می دانم. اما چه کسی وقتی در اوج هستند، در کانون توجه قرار می گیرند و انتقادات زیادی را تحمل می کنند. عوامل زیادی وجود دارد، اما من دارم مهارت های لازم برای انجام این کار (او را بازنشسته می کند).

 

مک کین همچنین احساس می‌کند که زمانش برای مبارزه با نام‌های بزرگ فرا رسیده است.

او گفت: «اگر این مبارزه تمام شود، مطمئن هستم. «تنها شکی که دارم این است که او نمی‌خواهد با پنجه جنوبی مبارزه کند.

 

“خجالت آور است. من خودم در آستانه مبارزات بسیار بزرگی بوده ام. به مبارزه با دیلیان وایت نیز نزدیک شده ام. فکر می کنم غم انگیز است که برخی از بوکسورهای نخبه در جهان چه کسی را انتخاب می کنند و انتخاب می کنند. ما در قدیم چنین چیزی را نداشتیم.

 

حتی با تایسون فیوری چند سال پیش، زمانی که مبارزه او با دیونتای وایلدر به نتیجه رسید و او به دنبال جایگزینی در لحظه آخر بود.

 

“جهان دیوانه شده است و همه این بوکسورهای به اصطلاح قهرمان نمی خواهند با یک پنجه جنوبی مبارزه کنند. بیایید امیدوار باشیم که او (جاشوا بالا می آید) و این بار مبارزه کند.

 

او می‌داند که با راندهایی که به این بچه‌ها می‌دهم، جنگ سختی خواهد بود.

 

او یک اپراتور صاف است، افراد زیادی مانند او حرکت نمی کنند. جثه او برای او یک مزیت و عیب است.

 

آنجلو دی کارلو، پروموتر استرالیایی، در مورد دعوای احتمالی جاشوا و مک کین به اسکای اسپورت گفت: “ما در حال مذاکره با شریک تبلیغاتی خود ادی هرن در مورد مبارزه بعدی دمسی هستیم.

 

ما به وضوح اعلام کرده‌ایم که برای مبارزات بزرگ آماده‌ایم و مایلیم در استرالیا یا انگلیس به مصاف AJ برویم.

raha36
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *