آنتونی دیویس مدافعی مستحکم

آنتونی دیویس یک بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی است که برای لس آنجلس لیکرز در NBA بازی می کند و به عنوان مهاجم مرکزی بازی می کند.

او هشت بار ستاره NBA، چهار تیم اول NBA و چهار تیم دفاعی NBA-All بوده است.
آنتونی دیویس به دلیل توانایی بازی خود میتواند در هر دو طرف زمین، به عنوان یکی از بهترین مردان بزرگ NBA در نظر گرفته شود.
او افتخارات انفرادی زیادی را کسب کرد، اما به دلیل حرکات ضعیف تیم در جلوی زمین نتوانست از دور دوم پلی آف عبور کند.

آنتونی دیویس گران ترین مدافع nba
آنتونی دیویس گران ترین مدافع nba

دیویس در لس آنجلس لیکرز

آنتونی به لس آنجلس لیکرز پیوست و در آنجا با لبرون جیمز هم تیمی شد. آنها لیکرز را به اولین قهرمانی خود در سال 2010 رساندند.
در 13 نوامبر 2022، دیویس 18 ریباند پایین آورد و 37 امتیاز به دست آورد، به این ترتیب لس آنجلس لیکرز را به پیروزی 116 بر 103 بر بروکلین نتس رساند تا به 5 بازی باخت خود پایان دهد. او اولین بازیکن از فصل 74–1973 شد که در یک بازی 35+ امتیاز، 20+ ریباند، 5+ توپ ربایی و 5+ بلاک داشت.

آنتونی دیویس و لبران حیمز لس آنجلس لیکرز
آنتونی دیویس و لبران حیمز لس آنجلس لیکرز

مسابقات قهرمانی آنتونی دیویس

این بسکتبالیست پیشنهاد لیکرز برای تمدید چهار ساله 146 میلیون دلاری را در ژانویه 2020 به نفع رفتن به آژانس آزاد رد کرد، جایی که او می توانست در تابستان امسال قراردادی پنج ساله به ارزش 202 میلیون دلار امضا کند.
دیویس یک بازی 42 امتیازی انجام داد و 12 ریباند دریافت کرد. در پیروزی 116-108 مقابل یوتا جاز در 8 آگوست، و این باعث شد لیکرز به مقام اول فینال کنفرانس غرب برسد. و در همان سالی که قهرمانی NBA را به دست آورد، در جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال NBA دوم شد.
آنها به فینال NBA 2020 رفتند، جایی که لبرون جیمز و آنتونی دیویس لس آنجلس لیکرز را به پیروزی 4-2 در برابر میامی هیت رهبری کردند. این درحالیست که هفدهمین جام قهرمانی را لیکرز بالا می برد و با رکورد بیشترین قهرمانی بوستون در تاریخ لیگ برابری می کند.

دارایی های دیویس

پس از انتقال آنتونی دیویس به لیکرز، ارزش خالص او حدود 100 میلیون دلار تخمین زده می شود. لیکرز مبلغ 35,361,360 دلار تا فصل 2021-2022 به او پرداخت خواهد کرد.
تخمین زده می شود که آنتونی دیویس 10 میلیون دلار از اسپانسرها به دست بیاورد. زمانی که دیویس قراردادی چند ساله با نایک امضا کرد.
به غیر از نایک، او برندهای بزرگ دیگری از جمله Saks Inc.، ExxonMobil، Foot Locker و Red Bull را نیز تبلیغ می کند.
بر اساس گزارش فوربس، دیویس در سال 2022  45.4 میلیون دلار درآمد کسب کرد و او را به عنوان بیست و نهمین ورزشکار پردرآمد جهان رتبه بندی کرد.

آنتونی دیویس سفیر ردبول
آنتونی دیویس سفیر ردبول

قرارداد 2020

در تابستان 2020، آنتونی دیویس با قراردادی 5 ساله با لس آنجلس لیکرز توافق کرد. او مبلغ 189,903,600 دلار دریافت خواهد کرد که میانگین دستمزد سالانه 37,980,720 دلار می شود.

حتما بخوانید: بیوگرافی گرت بیل و همسرش | حواشی+ زندگی شخصی+عکس

همسر آنتونی دیویس

مارلن پی که به عنوان همسر ستاره NBA آنتونی دیویس شناخته میشود. او به عنوان طراح کار می کرد، اما اکنون از دخترش مراقبت می کند.
این بازیکن NBA و همسر آینده‌اش اولین حضور عمومی خود را در جشن اسکار Vanity Fair در آن سال انجام دادند.
این زوج در سپتامبر 2021 ازدواج کردند و مراسم ازدواج خود را در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار کردند. در مراسم آنها افراد مشهور ورزشی و سرگرمی مانند لبرون جیمز، راسل وستبروک، ادل و اعضای New Edition حضور داشتند.
چهار سال قبل از برگزاری مراسم عروسی، آنتونی و مارلن اولین فرزند خود – دختری به نام نالا – را در سال 2017 به دنیا آوردند.

آنتونی دیویس و همسرش
آنتونی دیویس و همسرش

1 دیدگاه در “آنتونی دیویس کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *