آیا ارلینگ هالند به رئال مادرید می رود

ارلینگ هالند: ایجنت مهاجم من سیتی می گوید رئال مادرید همه ی رویای بازیکنان است. اما آیا ارلینگ هالند به رئال مادرید می رود؟ احتمال پیوستن ارلینگ هالند به رئال مادرید چقدر است؟ در این پست از ورزشی پای صحبت های پیمنتا ایجنت ارلینگ هالند می نشینیم.

آیا ارلینگ هالند به رئال مادرید می رود؟

ایجنت ارلینگ هالند می گوید رئال مادرید انتقال “رویایی” بازیکنان است. هالند 22 ساله شروع پرباری در منچسترسیتی داشته و از زمان انتقال از بوروسیا دورتموند، 27 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

اما سرمربی او پپ گواردیولا قبلاً مجبور شده بود گزارش‌هایی مبنی بر اینکه قرارداد این مهاجم شامل بند آزادسازی برای پیوستن او به رئال در سال 2024 است را رد کرده است.

ایجنت رافائلا پیمنتا گفت: “لیگ برتر وجود دارد و سپس مادرید”.

“آنها چیزی برای خودشان دارند که رویای بازیکنان است.”

“مادرید این جادو را ادامه می دهد. آنها مسابقات هفتگی را ندارند، اما لیگ قهرمانان را دارند.”

غول اسپانیایی مادرید جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در رقابتی که سیتی از سال 2014 تاکنون پنج بار نبرده است را بالای سر برده است. و سال گذشته قهرمان لیگ برتر را در مرحله نیمه نهایی از مسابقات حذف کرد.

پیمنتا وکیل برزیلی شریک تجاری مینو رایولا بود. و تنها اداره آژانس را از زمان مرگ او در آوریل سال گذشته بر عهده گرفت.

او در سخنرانی خود در اجلاس FT Business of Football در لندن گفت هالند مهاجم نروژی به دلیل فرصت همکاری با گواردیولا، جذابیت لیگ برتر و اینکه پدرش آلفی نیز برای این باشگاه بازی می‌کرد، می‌خواست برای سیتی قرارداد ببندد.

احتمال پیوستن ارلینگ هالند به رئال مادرید
احتمال پیوستن ارلینگ هالند به رئال مادرید

چرا لیگ برتر انگلیس، هدف بازیکنان شده است؟

پیمنتا اضافه کرد که او و بازیکنانش همیشه «سعی می‌کنند برنامه‌ریزی کنند» درباره اینکه می‌خواهند حرفه‌شان چگونه پیش برود

او گفت: “ما باید برنامه ریزی کنیم، باید هدف داشته باشیم.شاید ما به آن نخواهیم رسید، اما اگر ندانیم به کجا می رویم، مطمئناً به آنجا نخواهیم رسید.”

ما برنامه ریزی می کنیم، بله، حتی اگر 15 ساله باشند، برنامه ریزی می کنیم. ما نمی توانیم بنشینیم و منتظر باشیم.

پیمنتا همچنین از تعداد بازیکنانی که اکنون قصد انتقال به لیگ برتر را دارند شگفت زده شده است.

او افزود: «زمانی که من در این تجارت شروع کردم، اگر به آنها [یک بازیکن] بگویم «به انگلیس می‌روی»، از من می‌پرسیدند «چه اشتباهی کردم؟»

حالا وقتی با بازیکنان صحبت می‌کنیم و از آنها می‌پرسیم هدفشان چیست، آنها می‌گویند لیگ برتر، آنها نمی‌گویند یک تیم، سیتی، چلسی، آرسنال، بلکه می‌گویند لیگ برتر.

“این اولین بار در 25 سال است که می شنوم این همه بازیکن می گویند می خواهم به لیگ بروم نه یک باشگاه. اینجا جایی است که یک ایجنت باید باشد.”

“یک نماینده باید جایی باشد که یک بازیکن می‌خواهد باشد. این لیگ فوق‌العاده است. بسیار رقابتی است، هر بازی یک چالش است، همه می‌خواهند آن را تماشا کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *