آیا امباپه جایگزین بنزما می شود؟

رئال مادرید وضعیت امباپه را زیر نظر دارد. اما آیا امباپه جایگزین بنزما می شود؟ این پست از ورزشی را تا انتها دنبال کنید.

آیا امباپه جایگزین بنزما می شود؟ | رئال به دنبال مهاجم کلاس جهانی

رئال مادرید وقتی اولین تماس اطرافیان کیلیان امباپه را در پایان تابستان گذشته دریافت کرد، شگفت زده شد. اگرچه ممکن است شبیه یک شوخی به نظر برسد، یک شوخی بد، اما واقعی بود.

این بازیکن از تصمیم خود برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پشیمان شد. او پس از ارائه توضیحات لازم در مورد تغییر عقیده خود در ماه مه و اینکه چرا پس از هفته ها مذاکره در مورد شرایط قراردادش پیشنهاد آنها را رد کرد، می خواست تمایل خود را برای پیوستن به لوس بلانکوس اعلام کند. بداند آیا آنها همچنان به جذب او علاقه مند هستند یا خیر.

رئال مادرید نه علاقه زیادی نشان داد و نه در را بر روی آن فصل بست. آنها می دانند امباپه بهترین مهاجم جهان است. و باید در سال 2024 جانشینی برای کریم بنزما پیدا کنند.

با این حال، برای او روشن شد که اگر قرار بود این عملیات دوباره فعال شود، باید به روشی بسیار متفاوت برخورد شود. امباپه باید خیلی بیشتر از طرف خود انجام دهد. و انتظاراتش را کاهش دهد، نه فقط از نظر مالی.

این در حالی است که رئال مادرید نیز وضعیت ارلینگ هالند را زیر نظر دارد. همانطور که MARCA گزارش داده است، لوس بلانکوس می تواند یک بند در قرارداد خود ایجاد کند. و این ملی پوش نروژی را با مبلغ 200 میلیون یورو در سال 2024 به خدمت بگیرد.

برنامه ی رئال برای جایگزینی بنزما چیست؟
برنامه ی رئال برای جایگزینی بنزما چیست؟

امباپه ناراضی از پی اس جی | نیم نگاه رئال به هالند

از روزی که این بازیکن فرانسوی به رئال مادرید نزدیک شد، چندین اتفاق افتاده است. به نظر نمی رسد امباپه تمایلی به استفاده از بند تمدید قراردادش با PSG تا سال 2025 داشته باشد.

تصمیم او باید قبل از 30 ژوئن به باشگاه اطلاع داده شود. سپس او از باشگاه می خواهد که او را به فروش برساند. تا در سال 2024 او را به صورت رایگان از دست ندهد. وضعیت مشابه دو سال پیش است که پی اس جی رد کرد. سه پیشنهاد رئال مادرید برای جذب امباپه.

در این بین، پاری سن ژرمن در رقابت برای لیگ قهرمانان شکست خورده است و امباپه می داند که هنوز نقش مهمی در این رقابت ها ایفا نکرده است. در هر صورت امباپه باید پاری سن ژرمن را متقاعد کند که او را با قیمت مشخصی بفروشد. زیرا رئال مادرید حاضر به مذاکره با ناصر الخلیفی نیست.

در همین حال، بنزما فصل ضعیفی را پشت سر می گذارد، فصلی که با هفت مصدومیت همراه بوده است. اگر رئال مادرید هیچ عنوان مهمی را در این فصل کسب نکند و بنزما همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم کند. رئال مادرید ممکن است تصمیم بگیرد برای یک مهاجم کلاس جهانی اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *