آیا اوبامیانگ به بارسلونا پیوست

آیا اوبامیانگ به بارسلونا پیوست ، این بازیکن 33 ساله حالا به طور رسمی به باشگاه بارسلونای اسپانیا پیوسته است.

زندگی فوتبالی اوبامیانگ:

پیر امریک اوبامیانگ در سال 2007 به باشگاه جوانان آث میلان رفت و در ادامه به صورت قرضی در چند باشگاه حضور داشت. این بازیکن فوتبال نهایتا با درخشش در باشگاه سنت اتین در سال 2011 توانست به مدت دو سال به باشگاه دورتموند حضور پیدا کند. اوبامیانگ در سال 2018 توانست در باشگه آرسنال توپ بزند. در فصل 2018 و 2019 به همراه مانه و صلاح برنده کفش طلای لیگ انگلیس شد. اوبامیانگ در 32 سالگی نیز به عنوان یکی از سرعتی ترین بازیکنان لیگ انگلیس مطرح شد. در فوریه 2022 نیز در دقیقه های پایانی نقل و انتقالات زمستانی رسما به بارسلونا پیوست. همچنین در 2 سپتامبر 2022 نیز با قراردادی به ارزش 12 میلیون پوند به چلسی رفت.

زندگی فوتبالی اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ به بارسلونا رفت

بازیکن سابق توپچی های لندن با یک قرارداد رسما به جمع آبی اناری پوشان کاتالان پیوست. به گزارش سایت “ورزشی” به نقل از رسانه های اسپانیایی و باشگاه بارسلونا، امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی و ستاره سابق آرسنال با یک قرارداد جذب کرد.

این مهاجم فوتبال با میکل آرتتا سرمربی آرسنال دچار اختلاف شد. در شب مسابقه تیمش نیز اردو را ترک کرد و یک سفر غیر ضروری به اسپانیا انجام داد. بنابراین از کاپیتانی تیمش و شرکت در تمرین و مسابقات آرسنال منع شد.

بر اساس گزارش ها باشگاه بارسلونا نیز از وضعیت این بازیکن باخبر است. به همین خاطر این بازیکن از آرسنال کنار گذاشته می شود. در نهایت نیز به فسخ قرارداد اوبامیانگ تن می دهد. حتی بارسلونا نیز به قراردادش بندی اضافه نمود که اگر این بازیکن از لحاظ مسائل انضباطی مشکلی داشته باشد یا بعدا دچار این مشکلات شود. بارسلونا بدون پرداخت غرامت می تواند با او فسخ کند.

 

اوبامیانگ رسما در بارسا حضور دارد

ستاره گابنی تیم آرسنال به عنوان بازیکن آزاد در تیم بارسلون حضور پیدا کرد. اوبامیانگ تا سال 2025 در این باشگاه حضور رسمی دارد.

در دقایق پایانی باقی مانده به پنجره نقل و انتقالات زمستانی رسانه های اسپانیا خبر از انتقال این بازیکن به بارسلونا را داد. البته توافق نهایی امریک اوبامیانگ به بارسلونا رسانه ای شده است. در روز قبل او به عنوان بازیکن آزاد به بارسا ملحق شد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در نشت خبری خود عنوان کرد که رسما با این بازیکن توافق کرده ایم و به زودی انتقالش به بارسا انجام خواهد شد.

باشگاه بارسا از قرارداد رسمی خودش با بازیکن گابنی پرده برداشت. بارسا با اوبمیانگ تا ماه ژوئن 2025 قرارداد دارد. در این قرارداد بند جدایی نیز برای این بازیکن در تابستان 2023 پیش بینی شده است. رقم فسخ قرارداد گابن نیز 100 میلیون یورو است. اوبامیانگ به دلیل اختلاف ها با سرمربی آرسنال از این تیم کنار گذاشته شد و حتی در تمرینات و مسابقات حاضر نشد. بارسا حالا به روزهای اوج خودش برگشته است. باید ببینیم که آیا این بازیکن می تواند آقای گل بارسا در ادامه فصل شود!

حضور اوبامیانگ بازیکن گابنی در بارسلونا

حضور اوبامیانگ بازیکن گابنی در بارسلونا:

اوبامیانگ به طور رسمی در ژانویه 2022 به تیم بارسلونا آمد. البته تصاویری هم از خوان لاپورتا رئیس باشگاه و چند مسئول دیگر در کنار اوبامیانگ در حال امضاء برگه های قرارداد منتشر شد.

به همین خاطر بارسلونا رسما این بازیکن را معرفی کرد. بر اساس قوانین باشگاه برای جذب بازیکن آزاد هیچ محدودیتی وجود ندارد. حتی بعد از بسته شدن پنجره زمستانی نیز امکان جذب آنها وجود دارد. حالا بارسا ظاهرا نمی خواهد برای عقد قرارداد با سومین بازیکن گابنی تاریخ لالیگا عجله ای نماید.

 

قرارداد رسمی اوبامیانگ با بارسای اسپانیا:

با جذب این بازیکن باید ببینیم که سرنوشت اش در این باشگاه چه می شود؟ بازیکنان بزرگی همانند مسی نیز قبلا در این باشگاه حضور داشتند. آیا بارسا بلاخره یکی از مهاجم های خودش را بدست می آورد؟

البته یکی از گزینه های اصلی آنها جذب ژاوی آلوارو مورات بود که در یونتوس ماند. بارسلونا در سال های اخیر به دنبال جذب یک مهاجم جدید بوده است. حالا چشم به بازیکن آرسنال دوخته بود. اوبامیانگ نیز با آرسنال به مشکل برخورد. سرانجام نیز قرارداد نهایی این بازیکن با باشگاه بارسا رسمی شد. قرارداد تا 2025 امضاء شد.

آیا اوبامیانگ به بارسلونا پیوست

آیا اوبامیانگ به بارسلونا پیوست:

مهاجم سابق تیم آرسنال بعد از یک دوره پر فراز و نشیب در این باشگاه بلاخره در تست پزشکی بارسا حضور یافت و رسما با اینتیم قرارداد بست. سر انجام بارسا بلاخره خرید جدید خودش را در نوک حمله برای سال 2022-2023 اعلام نمود. آبی اناری ها بلاخره با پیر اوبامیانگ مهاجم لیگ جزیره قرارداد رسمی امضاء کردند و او سرانجام کار خودش را با تیم شروع کرد. قبلا نیز بارسا ترائوره و فران تورس را نیز از لیگ انگلیس خریداری کرده بود و حالا نوبت به وبامیانگ رسید.

در پایان شما به عنوان یکی از طرفداران تیم بارسلونای اسپانیا شاید از خودتان بپرسید که آیا اوبامیانگ به بارسلونا پیوست ، در جواب باید عرض کنیم که این بازیکن تقریبا از سال 2022 در این تیم توپ می زند و اگر درباره او سوال یا دیدگاهی دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات آن را بیان نمایید.

در ادامه می توانید ببینید:

بیوگرافی پیر امریک اوبامیانگ و همسرش | کودکی، شغل حرفه ای و حقایق ناگفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *