آیا بنزما به فنرباغچه می‌رود؟ | ماموریت عربستان تموم شد؟

در روزهای اخیر شایعه‌ی پیوستن کریم بنزما به لیگ ترکیه به گوش رسیده‌است. آیا بنزما به فنرباغچه می‌رود؟ آیا ماموریت عربستان به پایان رسیده‌است. علی کوچ، رییس باشگاه فنرباغچه، با انتشار پستی خبر علاقه این باشگاه به کریم بنزما را تکذیب کرد.

آیا بنزما به فنرباغچه می‌رود؟

آیا بنزما به فنرباغچه می‌رود؟

به گزارش “ورزشی“، بنزما در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال گذشته تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند. فرانسوی با پیشنهاد هنگفت دریافت دستمزد ۲۰۰ میلیون یوریی راهی لیگ فوتبال عربستان و باشگاه الاتحاد شد. تصمیمی که تعجب بسیاری را برای طرفداران فوتبال ایجاد کرد.

اما شرایط در عربستان اصلا مطابق انتظارات برای هیچ‌یک از طرفین پیش نرفت. این بازیکن نتوانست حتی ذره‌ای از درخشش و گلزنی‌هایش در ترکیب رئال مادرید را در این تیم تکرار کند. او در بسیاری از دیدارهای الاتحاد به دلیل مصدومیت حضور نداشت. همین امر باعث شد که هم هواداران و مدیران این باشگاه و بیشتر از همه خودش، از این انتقال پشیمان شوند.

حالا در هفته‌های اخیر بسیاری از رسانه‌های ترکیه ادعا کرده‌اند که این ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید در راه انتقال به لیگ ترکیه قرار دارد. بنا به این ادعاها، اکنون احتمال می‌رود که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو به باشگاه فنرباغچه ترانسفر شود.

آیا شایعه‌ی انتقال بنزما حقیقت دارد؟

انتشار این اخبر باعث شد که کوچ به عنوان رییس باشگاه فنرباغچه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به این خبر واکنش نشان دهد. کوچ با انتشار پستی بنویسد: «تمامی  اخباری که پیرامون انتقال بنزما دست به دست می‌چرخد شایعات نادرستی هستند». با این توصیفات، بحث حضور او در این باشگاه هم منتفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *