آیا زیدان به پاریس سن ژرمن می رود؟

زیدان به پاری سن ژرمن می رود؟ رویایی غیرممکن است یا بالاخره زمانش فرا رسیده است؟ در این پست از ورزشی می خواهیم به آینده ی زیدان با پاریس سن ژرمن بپردازیم.

آیا زیدان به پاری سن ژرمن می رود؟

اکنون که گالتیه زیر آتش است، نام زیدان دوباره مطرح می شود.

پس از خروج پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا در چهارشنبه شب، تحقیقات آغاز شده و کریستوف گالتیه مورد انتقاد قرار گرفته است.

این مربی تنها تابستان گذشته به این تیم آمد و در لیگ 1 عملکرد خوبی داشت. اما لیگ قهرمانان اروپا مدت‌ها هدف اصلی PSG بوده است. و این ناکامی اخیر می‌تواند باعث شود که مربی در پایان تابستان از پارک دو پرنس اخراج شود.

اگر چنین باشد، پاری سن ژرمن باید یک سرمربی جدید در سطح بالا پیدا کند که می تواند زین الدین زیدان باشد.

انتصاب رویایی برای هواداران و مدیران به طور یکسان زیدان خواهد بود. او در گذشته با PSG مرتبط بوده است، اما این بار احتمال بیشتری وجود دارد.

با این حال، در حال حاضر، آنچه زیدان فکر می‌کند و اینکه آیا او حاضر است این بار دست به کار شود، نامعلوم است.

احتمال پیوستن زیدان به پی اس جی چقدر است؟
احتمال پیوستن زیدان به پی اس جی چقدر است؟

دلیل اینکه زیدان می تواند سرمربی PSG شود

دلیل اصلی خوش بینی هواداران پی اس جی این واقعیت است که زیدان منتظر باز شدن پست ملی فرانسه بود. اما دیدیه دشان به تازگی قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرده است.

این موضوع یکی از مسیرهای احتمالی بازگشت زیدان به مربیگری را رد می کند. در حالی که بعید است او در حال حاضر به رئال مادرید بازگردد. حتی اگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو همیشه خانه او باقی بماند.

در ایتالیا او گزینه یوونتوس را دارد، اما این بهترین زمان برای هدایت تورین نیست. همچنین ایده رفتن زیدان به انگلیس یا آلمان به دلیل محدودیت زبانی غیرواقعی است.

همه اینها باعث می شود پاری سن ژرمن گزینه جذاب تری برای این مربی 50 ساله باشد. حتی اگر او در مارسی به دنیا آمده باشد، تصور نمی شود که مانعی باشد

او در مصاحبه با L’Equipe گفت: هرگز نباید بگویید هرگز. زیدان همچنین به دلایل مختلف با کشور صاحبان پی اس جی رابطه ای دارد. او از پیشنهاد آنها برای جام جهانی حمایت کرد و سفیر این رقابت ها بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *