آیا مارکو آسنسیو در رئال می ماند؟

این بازیکن از باشگاه می خواهد که پیشنهاد بهتری به او ارائه دهد. اما رئال مادرید مخالف است. بنابراین، آیا مارکو آسنسیو از رئال مادرید می رود؟ این پست ورزشی را از دست ندهید.

آیا مارکو آسنسیو از رئال مادرید می رود؟

مارکو آسنسیو می خواهد در رئال مادرید بماند. و باشگاه دوست دارد این مهاجم را برای چند فصل آینده داشته باشد. با این تمایل دو طرف، به نظر می رسد که تمدید بازیکنی که قراردادش در 30 ژوئن به پایان می رسد، قریب الوقوع است.

با این حال، این توافق در حال حاضر در بن بست است. و به دلیل تفاوت در شرایط مورد نظر این بازیکن به نمایندگی از خورخه مندز و رئال مادرید که در این نوع مذاکرات انعطاف ناپذیر هستند، فاصله زیادی با آن دارد.

آسنسیو چند ماه پیش پیشنهاد تمدید دریافت کرد که قبول نکرد. پیشنهاد مادریدی ها حدود نیم میلیون یورو کمتر از پیشنهاد فعلی اوست. زمانی که این بازیکن به دنبال افزایش دستمزدش بود که به طور خالص شش میلیون یورو در فصل به او می رسید. مادریدی ها در حال حاضر معتقدند که پیشنهاد آنها (بیش از 4 میلیون یورو خالص در سال) با عملکرد او در سال های اخیر و آنچه که بازیکن می تواند در آینده ارائه دهد مطابقت دارد. و از آنجا تکان نمی‌خورند.

رئال مادرید می خواهد آسنسیو برای سه فصل آینده در این باشگاه بماند. اما نه به هر قیمتی. باشگاه فکر می کند او یک بازیکن درجه یک است. اما سطح او او را به نقش یک بازیکن درجه دوم از نظر مدیریت تنزل داده است. و وضعیت شروع بلامنازع را از دست می دهد.

بنزما، وینیسیوس، رودریگو و والورده در خط حمله از او جلوتر هستند. بعلاوه آنها می توانند تا سال 2024 یکی از هالند یا امباپه را به خدمت بگیرند. و همچنین ورود اندریک یکی از عوامل اصلی این امر است.

آیا مارکو آسنسیو از رئال مادرید می رود؟
آیا مارکو آسنسیو از رئال مادرید می رود؟

برنامه آسنسیو

ایده آسنسیو همیشه تمدید قراردادش با رئال مادرید بوده است. اما او امیدوار بود که باشگاه تلاش بیشتری کند، ژست محبتی که هنوز در پیشنهادی که دریافت کرده است، پیدا نکرده است.

سال گذشته، قبل از تابستان، آسنسیو تصمیم گرفت به رابطه خود با ایجنت قدیمی خود، هوراسیو گاگیولی، پایان دهد. تا با ژستیفوت و به طور خاص خورخه مندس همکاری کند. در حالی که یک سال از قرارداد او با این باشگاه باقی مانده بود، این حرکت از سوی هواداران به عنوان یک استراتژی برای ترک رئال مادرید تلقی شد. اما دقیقا برعکس بود، تلاش برای تمدید قراردادش با این باشگاه بود.

او در باشگاه و شهر مستقر است. و چیزی جز ادامه دادن نمی خواهد. با این حال، به نظر می رسد که او برای انجام این کار باید دستمزد خود را کاهش دهد.

مطمئناً در صورت جدایی او کمبودی وجود نخواهد داشت. زیرا گفته می شود میلان و همچنین چندین تیم لیگ برتری مشتاق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *