آیا مسی قصد دارد به الهلال برود؟ طبق منابع عربستانی باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد بسیار وسوسه کننده به مسی برای پیوستن او به این تیم داده است. با مقاله ای از سایت ورزشی همراه باشید تا جزئیات این قرارداد را بررسی کنیم.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

آیا مسی قصد دارد به الهلال برود؟

بعد از پیوستن رونالدو به النصر، طبق بیش از چند منبع عربستانی، گزارش هایی مبنی بر انتقال لیونل مسی اسطوره جهانی اهل آرژانتین به باشگاه الهلال منتشر شد.

آیا مسی قصد دارد به الهلال برود؟
آیا مسی قصد دارد به الهلال برود؟

حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟

خوزه فلیکس دیاز، روزنامه‌نگار باسابقه اسپانیایی که در روزنامه اسپانیایی مارکا کار می‌کند. درباره ارتباط مسی با انتقال به الهلال اظهار نظر کرد.

خوزه فلیکس دیاز، روزنامه نگار با سابقه اسپانیایی که در روزنامه اسپانیایی مارکا کار میکند. درباره ارتباط مسی با انتقال او به الهلال ثحبت هایی کرد.

دیاز به این موضوع اشاره کرد و گفت لیگ عربستان قصد دارد مسی، رونالدو و سوارز را بدست بیاورد. و آن هارا مورد هدف خودشان قرار داده اند. آنها توانستند رونالدو را بدست بیاورند حالا نوبت به مسی است.

دیاز احتمال پیوستن ستاره آرژانتینی را به تیم اهلال و ورزشگاه های عربستان در این زمان را بسیار پایین توصیف کرد. و احتمال قبول کردن آن را توسط مسی را تکذیب کرد. او به این نکته اشاره کرد که ستاره آرژانتینی تنها به فوتبال خود با آرژانتین در جام جهانی فکر می کند.

مبلغ قرارداد مسی چقدر خواهد بود؟

طبق اخباری که در فضای مجازی پیچیده است باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد بسیار کلانی به لیونل مسی ستاره فرانسوی داده است. آنها مبلغ سالانه 500 میلیون یورویی را رسما به مس یبرای جذب او به تیم شان ارائه دادند.

تیم عربستانی الهلال قصد دارد با این پیشنهاد عالی بتواند مسی را جذب تیمش کند. و همینطور این قرارداد بزرگترین قرارداد خواهد بود و حتی این قرارداد، از قرارداد رقیب مسی یعنی رونالدو که با مبلف 300 میلیون به النصر پیوست نیز بیشتر است.

اگر این انتقال صورت بگیرد، مسی در هر دقیقه 45 میلیون تومان پول بدست خواهد آورد.

فروش پیراهن های مسی در تیم الهلال

بعد از پیچیدن این خبر در رسانه ها بخصوص رسانه های عربستانی، بسیاری از فورشگاه ها نیز شروع به فروش لباس های تیم الهلال با شماره 10 که به مسی اختصاص داده است، کرده اند.

آیا مسی قصد دارد به الهلال برود؟
فروش لباس مسی در تیم الهلال

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
1 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *