تمدید ستاره های رئال مادرید

تمدید مودریچ به بلینگهام و کروس بستگی دارد. بعید است که هر سه بتوانند در باشگاه باشند. ورزشی در این پست به امکان تمدید ستاره های رئال به خصوص مودریچ می پردازد.

با قهرمانی در جام باشگاه های جهان، رئال مادرید خود را برای تعیین کننده ترین فصل آماده می کند. در پنج هفته آینده، سرنوشت آنها در سه رقابتی که هنوز در آن حضور دارند، بسیار روشن تر خواهد شد: لالیگا (که با 11 امتیاز برتری بارسلونا بسیار دشوار شده است). در کوپا دل ری (یک نیمه نهایی با دو بازی با بارسلونا). و در لیگ قهرمانان اروپا (تساوی با لیورپول، فینالیست سال گذشته).

برنامه ریزی رئال برای فصل بعد

در همین حال، در دفاتر والدبباس، کار برای برنامه ریزی و ترکیب تیم برای فصل آینده در حال انجام است. همانطور که هر سال اتفاق می افتد، تصمیمات روشنی در مورد تداوم یا عدم تداوم برخی بازیکنان و در موارد دیگر عملکرد فردی بین الان تا پایان فصل و نحوه پایان فصل در سطح کلی وجود دارد.

مواردی مانند دنی سبایوس وجود داشته است که در ماه اکتبر کاملاً قطعی بود که او را ترک می کند. و اکنون باشگاه با توجه به عملکرد خوب او در این دوره اخیر به او پیشنهاد تمدید می دهد.

تمدید ستاره های رئال | بنزمای غیر قابل جایگزین

کریم بنزما که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، طبق قانون باشگاه برای بازیکنان بالای 30 سال (او 35 ساله است) برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. و بندی در قرارداد او وجود دارد که این امکان تمدید را در صورت تضمین می کند. که او برنده توپ طلا شود. و شد.

او مهره اصلی تیم است و با وجود 5 مصدومیت عضلانی که تا به اینجای فصل متحمل شده و باعث شده 13 بازی را از دست بدهد، در 22 بازی 14 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است.

دو ستون خط میانی رئال مادرید در سالیان اخیر کروس و مودریچ
دو ستون خط میانی رئال مادرید در سالیان اخیر کروس و مودریچ

تمدید ستاره های رئال | کروس آزادی انتخاب دارد

تونی کروس یک مورد بسیار خاص است. او در سن 33 سالگی احتمال بازنشستگی از فوتبال در پایان فصل را بررسی می کند و باشگاه چشم به تصمیم او دارد. این بازیکن آلمانی 30 بازی انجام داده است که 26 بازی از آن ها به عنوان شروع کننده (2 گل و 4 پاس گل) بوده و تنها یک بازی را به دلیل ابتلا به آنفولانزا از دست داده است. در این فصل سومین بازیکن تیم با بیشترین درصد دقایق بازی است. 71 درصد بعد از وینیسیوس و والورده. سال گذشته او 65 درصد از مجموع بازی ها را بازی کرد و هشتمین بازیکن پر استفاده آنچلوتی بود.

در داخل رئال مادرید نیز در مورد آینده این بازیکن آلمانی آرام هستند. زیرا هیچ بحثی وجود ندارد: اگر او بخواهد ادامه دهد یک سال دیگر تمدید می کند.

تمدید ستاره های رئال | مودریچ منتظر پیشنهاد است

لوکا مودریچ تاکنون 29 بازی انجام داده است (5 گل و 3 پاس گل) که 21 بازی را به عنوان شروع کننده انجام داده است. او تنها دو بازی را به دلیل ناراحتی عضلانی از دست داده است و از نظر دقایقی نهمین بازیکنی است که در ترکیب رئال مادرید بیشترین بازی (60%)، کمی کمتر از سال گذشته (او هفتمین بازیکن با 66%) بود. ستاره ی کروات دوست دارد یک سال دیگر ادامه دهد و منتظر تماس رئال مادرید برای تمدید یک فصل به او است. به نوبه خود، باشگاه چنین پیشنهادی به او نداده است. زیرا آنها می خواهند بدانند که آیا می توانند خرید استراتژیک خود را برای تقویت تیم و تکمیل انتقال یک هافبک افسانه ای انجام دهند: جود بلینگهام انگلیسی.

حضور بلینگهام یعنی رفتن مودریچ
حضور بلینگهام یعنی رفتن مودریچ

ناسازگار با بلینگهام

جام باشگاه های جهان بار دیگر مشخص کرد که در دیدارهای مهم، کروس و مودریچ شروع کننده ثابت آنچلوتی هستند. این یکی از دلایلی است که مدیران ورزشی این دو هافبک کهنه‌کار را در فصل آینده با بلینگهام ناسازگار می‌بینند. البته در صورتی که مرد دورتموندی را بتوانند جذب کنند. و سن عامل اصلی است که آنها را به این فکر وادار می کند که در صورت عدم تمدید یکی از این دو، آن بازیکنی که می رود باید مودریچ باشد. علاوه بر ویژگی های بازی، او شباهت بیشتری به بلینگهام دارد.

اینها عوارضی است که با مطالبات هنگفت درخواست کننده ترین باشگاه جهان همراه است. زیرا این ایده که بازیکنان افسانه‌ای در رئال مادرید بازنشسته می‌شوند بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما به ندرت حقیقت دارد.

در داخل باشگاه معتقدند اگر این سناریو اتفاق بیفتد، خود لوکا مودریچ است که شرایط را درک می کند. و در مواجهه با سناریویی که به احتمال زیاد باعث می‌شود او به یک بازیکن ثابت روی نیمکت تبدیل شود، می‌داند چگونه کناره‌گیری کند. و پس از یازده فصلی که در آن سهمی تعیین‌کننده در رئال مادرید داشته، به دوران دیدنی خود در رئال مادرید پایان دهد. دومین عصر طلایی باشگاه اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، مادرید باید بلینگهام را به خدمت بگیرد و کروس باید تصمیم بگیرد یک سال دیگر در این تیم بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *