آیا پدری و گاوی همانند ژاوی و اینیستا می شوند؟

آیا پدری و گاوی همانند ژاوی و اینیستا می شوند؟ ، فابرگاس یکی از بازیکنان قدیمی تیم بارسلونا از هم تیمی سابق خودش یعنی ژاوی حمایت نمود. به گفته او ژاوی تغییرات بسیار عالی در باشگاه بارسلونا ایجاد کرد و توانست بازیکنان بسیار خوبی را در خط حمله و هافبک جذب نماید. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

حمایت سسک فابرگاس از ژاوی سرمربی بارسا:

سسک فابرگاس بازیکن سابق بارسلونا از هم تیمی اش دفاع کرد و نوشت بارسا در این فصل با عملکرد ژاوی بسیار خودش درخشید. ژاوی واقعا مربی خوبی است و توانست دوباره یک جام مهم را در اسپانیا بدست آورد. بازیکنانی نظیر پدری و گاوی نیز عملکرد فوق العاده ای داشتند و واقعا هواداران را در این زمینه خوشحال نمودند. آنها مرا یاد دو بازیکن مطرح تیم و زوج ژاوی و اینیستا می اندازند. فابرگاس گفت که قطعا در فصل های آینده پدری و گاوی می توانند همانند ژاوی و اینیستا روزهای خوبی داشته باشند.

صحبت های فابرگاس در کادناسر:

قطعا بر روی بازیکنان بزرگ تیم بارسلونا فشار زیادی قرار دارد. پدری و گاوی از جمله این ها هستند. آنها بازی خوبی دارند و در مواقع حساس گل می زنند. همه طرفداران این باشگاه مشهور دنیا علاقه دارند که دوباره زوج و ترکیبی همانند ژاوی- اینیستا در تیم حضور داشته باشند. قطعا گاوی و پدری می توانند یکی از این گزینه ها باشند. این دو بازیکن جوان تیم تجربیات خوبی بدست آوردند. البته اگر درگیر حاشیه ها نشوند و فشارها را بتوانند تحمل کنند، آینده ای درخشان انتظار آنها را می کشد.

 

آیا پدری و گاوی همانند ژاوی و اینیستا می شوند؟

قطعا ژاوی سرمربی کاربلد و خوبی است. او در این سالها تجربیات فراوانی بدست آورده است. من در تیم ژاوی چیزهای خوبی می بینم که در این سالها ندیده ام. به نظر بنده او به دنبال بهبود یک سری از مسائل مهم باشگاهی است. قطعا می تواند در بارسلونا تغییرات مثبت زیادتری ایجاد کند و به فکر بهبود تیمش باشد.

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *