آیا پرسپولیس با 4 شکست لیگ را به تمام می کند؟

آیا پرسپولیس با 4 شکست لیگ را به تمام می کند؟ پرسپولیس تهران تا اینجا 4 بار در مقابل حریفان خود شکست خورد. امسال بیشترین شکست را در سال های اخیر داشته است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تیم پرسپولیس با چهار شکست در لیگ

باشگاه پرسپولیس تهران با هدایت و سرمربیگری یحیی گل محمدی تا اینجا چهار با در مقابل حریفان خود شکست خورده است. پرسپولیس امسال شکست های زیادی را نسبت به سال های دیگر داشته است. به گزارش سایت ورزشی ، اگر بخواهیم تا قبل از بازی با تراکتور در هفته لیگ جاری را بررسی کنیم پرسپولیسی ها صاحب یک رکورد عجیب در بازی خانگی بودند. آنها کمترین باخت را در ورزشگاه آزادی داشتند و حالا سه مرتبه در استادیوم آزادی محتمل شکست شدند.

واقعیتی که تیم پرسپولیس در فصل قبل بیشتر از 3 شکست دریافت نکرده بود. تیم یحیی با تحمل شکست چهارم در مقابل سپاهان این رکورد را از دست داد و یک رکورد منفی بنام خود ثبت نموده است. پرسپولیس از هشت بازی نیم فصل دوم سه باخت داشت و این یک آمار عجیب برای تیمی که جزو مدعیان عنوان قهرمانی است.

 

آیا پرسپولیس با 4 شکست لیگ را به تمام می کند؟

نباید یادمان برود که تیم یحیی گل محمدی تا چند هفته قبل رقابت سنگینی و مهمی با سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی داشت و حتی برای کسب عنوان بهترین تیم در بازی های خانگی را در کارنامه خود داشت. با شکست سه بازی از 12 بازی خانگی حالا در بدست آوردن سه تساوی با مجموع 21 امتیاز در رتبه سوم جدول بازی های خانگی قرار گرفت. حالا پایینتر از سپاهان و مس رفسنجان! باید ببینیم که در ادامه لیگ برتر چه اتفاقاتی می افتد. در 7 هفته باقی مانده قرمزهای پایتخت آیا موفق می شوند در بازی ها پیروز شوند. یا قرار است بازهم در بازی های خانگی یا خارجی شرکت خواهند خورد؟  به نظر شما قهرمان لیگ برتر چه تیمی است؟ لطفا نظرات و دیدگاه تان را در ادامه بنویسید.

mohamadnd
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *