آیا پرسپولیس به میانگین امتیاز قهرمانی دست می یابد؟

آیا پرسپولیس به میانگین امتیاز قهرمانی دست می یابد؟ تیم پرسپولیس تهران اگر بتوانید در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد می تواند به میانگین قهرمانی دست پیدا کند. پرسپولیس با پیروزی در برابر نفت مسجد سلیمان با 42 امتیاز می تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

 

پرسپولیس با کسب پیروزی در برابر نفت مسجد سلیمان به میانگین امتیاز قهرمانی می رسد

به گزارش سایت ورزشی ، تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی در هفته های قبل با فاصله امتیازی عالی از بقیه تیم ها یک حاشیه امن برای خودش ایجاد کرد. اما با دو شکست در برابر تیم های فولاد و هوادار امتیاز از دست داد. و با مساوری در مقابل آلومینیوم اراک نیز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و هم امتیاز با استقلال است. پرسپولیس 3 امتیاز با سپاهان صدر جدولی فاصله دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر نشان می دهد که یحیی گل محمدی و بازیکنانش تا اینجای لیگ برتر و پایان هفته بیستم توانستند 39 امتیاز کسب کنند. و با احتساب میانگین 2 امتیاز برای رسیدن به قهرمانی یک امتیاز کمتر دارند. سرخ پوشان فرصتی در اختیار دارند که با پیروزی در بازی بیست و یکم خودشان در مقابل نفت می توانند 42 امتیاز بدست آورند. به میانگین دو امتیاز در جدول برسند. میانگین امتیازی حداقل برای کسب عنوان قهرمانی میباشد.

 

آیا پرسپولیس به میانگین امتیاز قهرمانی دست می یابد؟

تیم پرسپولیس تهران در امسال بسیار خوب شروع کرد و توانست تا نیم فصل در صدر جدول قرار بگیرد. با شروع نیم فصل دوم نیز در چند مسابقه بسیار خوب عمل کرد اما در سه بازی اخیر زیاد موفق نبود. سپاهان با کسب 42 امتیاز توانست به میانگین امتیاز قهرمانی برسد. یحیی امید دارد که بتواند در هفته های اخیر با لغزش کمتر مورایس سرمربی سپاهان جای آنها را در صدر بگیرد و تیمش را در کورس قهرمانی قرار دهد.

mohamadnd
25 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *