آیا پیکه با کلارا چیا ازدواج می کند؟

دلیل دیگری که شکیرا ممکن است با پیکه عصبانی شود. آیا پیکه با کلارا چیا ازدواج می کند؟ در این پست از ورزشی درباره ی حاشیه ی دیگری از ستاره ی سابق بارسلونا می خوانیم.

پیکه هرگز از شکیرا خواستگاری نکرد

در ساعات اخیر چیزی که می تواند یک بمب واقعی در رابطه جرارد پیکه و کلارا چیا باشد ظاهر شده است. این فوتبالیست سابق ممکن است به فکر تصمیم گیری در مورد دوست دختر فعلی خود باشد، کاری که هرگز در رابطه قبلی خود با شکیرا انجام نداده است

اگر این شایعات صحت داشته باشد، می تواند انگیزه دیگری برای عصبانی شدن خواننده با او باشد. شاید حتی در یک آهنگ آینده به آن اشاره کند.

آیا شکیرا می خواست با پیکه ازدواج کند؟

به گزارش برنامه ‘فیستا’، بازیکن سابق بارسلونا و کلارا چیا می توانند ازدواج کنند. زیرا “آنها بسیار عاشق هم هستند”. به یاد داشته باشید که پیکه و شکیرا که در رابطه 11 ساله خود دو فرزند داشتند، ازدواج نکردند.

اگرچه در این مورد، بیشتر به شکیرا مربوط می شود تا پیکه، زیرا خواننده علاقه ای به ازدواج نداشت. همانطور که او در برخی اظهارات گذشته اذعان کرد.

پیکه شاید با کلارا چیا ازدواج کند
پیکه شاید با کلارا چیا ازدواج کند

شکیرا قبلاً گفته بود: “این خیلی من را می ترساند. من نمی خواهم او مرا به عنوان همسر ببیند. ترجیح می دهم او مرا به عنوان دوست دختر خود ببیند.”

هر کاری که با پیکه و کلارا انجام می شود، منبع خشم شکیرا بوده است، همانطور که او در آخرین اشعار خود در “BZRP Music Sessions 53” نشان داده است. این آهنگ در سرتاسر جهان محبوب شد. و جدایی او از بازیکن سابق بارسلونا را به یک نقطه صحبت عمومی اجتناب ناپذیر تبدیل کرد.

آیا پیکه با کلارا چیا ازدواج می کند؟

در مورد پیکه و کلارا چیا، رابطه آنها هر روز قوی تر می شود. آنها هفته هاست که به طور رسمی در آپارتمانی که این فوتبالیست سابق در یکی از مجلل ترین مناطق بارسلونا دارد، با هم زندگی می کنند.

در مورد نحوه برگزاری مراسم عروسی، جزئیات قابل توجهی در برنامه فوق الذکر فاش شد: “آنها بیش از هر چیز در مورد اینکه کلارا دوست دارد عروسی اش چگونه باشد صحبت می کنند. او نمی خواهد عروسی بزرگی باشد، اما می خواهد آن را انجام دهد. چیزی بسیار صمیمی باشد. و او نمی خواهد چیزی بیش از یک خبر از آن پخش شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *