کریستین پولیشیچ به رئال مادرید

کریستین پولیشیچ احتمالاً چلسی را ترک خواهد کرد و در رادار رئال مادرید قرار دارد. آیا کریستین پولیشیچ به رئال مادرید می رود؟ در ورزشی از آینده ی احتمالی کریستین پولیشیچ در سانتیاگو برنابتو بخوانید.

کریستین پولیشیچ به رئال مادرید

ملی پوش آمریکایی یکی از بازیکنان احتمالی خروجی از استمفورد بریج در تابستان است.

تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز خیلی باقی مانده است. اما کریستین پولیشیچ پس از اینکه گفته می شود یکی از جدایی های آخر فصل چلسی خواهد بود. از متقاضیان بالقوه ای برای ادامه حرفه خود در اروپا کم ندارد.

پولیسیچ زیر نظر گراهام پاتر عملکرد خوبی نداشته است. و درست زمانی که به نظر می رسید پس از حضور در جام جهانی برای ایالات متحده ممکن است زمان بیشتری برای بازی با آبی ها به دست آورد. دچار مصدومیت شد که او را از میادین دور کرد. و در صدر لیست نقل و انتقالات قرار گرفت.

دوران جدید چلسی با هزینه‌های بالا با کنسرسیومی به رهبری تاد بوهلی سرمایه‌دار آمریکایی، پس از سرمایه‌گذاری قدرتمند او در زمستان، نیاز به تعادل مالی دارد. بنابراین آنها مجبور به فروش چند بازیکن از جمله پولیشیچ هستند.

انتقال احتمالی پولیشیچ به تیم های لیگ برتری نیز وجود دارد
انتقال احتمالی پولیشیچ به تیم های لیگ برتری نیز وجود دارد

پولیشیچ می تواند به رئال مادرید برود؟

از زمان نقل و انتقالات زمستانی، شایعات در مورد خواستگاران احتمالی پولیشیچ متوقف نشده است.

ابتدا گفته می شد که او در لیگ برتر فوتبال خود را با منچستریونایتد، آرسنال یا نیوکاسل ادامه خواهد داد. سپس شایعاتی مبنی بر اینکه او در حال مذاکره برای پیوستن به میلان در سری آ است. و همچنین با انتقال به گالاتاسرای ترکیه نیز مطرح شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی “دیلی میل”، زمانی که ادن هازارد، خرید گران قیمت لوس بلانکوس، به پایان دوران حضورش در این باشگاه می رسد. رئال مادرید اکنون یکی از احتمالات این بازیکن آمریکایی است.

پولیسیچ 24 ساله است و به گفته پدرش، او در کودکی زیاد رئال مادرید را تماشا کرده و حتی برای او پیراهن لوئیز فیگو خریده است.

در نهایت بازیکن ملی پوش ایالات متحده ی آمریکا در نهایت با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لوس بلانکوس بازی کرد. و یک گل کلیدی را در مرحله حذفی به ثمر رساند.

همچنین گزارش‌هایی در مورد علاقه ادعایی اتلتیکو مادرید منتشر شده است که جذب بازیکنی می‌شود که قراردادش در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد.

این وضعیت احتمالاً باشگاه لندنی را مجبور می کند که او را به قیمتی کمتر از 41 میلیون دلاری که قراردادش دارد بفروشد تا از جدایی مجانی او جلوگیری کند

1 دیدگاه در “شایعه روز: کریستین پولیشیچ به رئال مادرید می رود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *