آیا یک مربی استقلال و پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی می باشند؟

آیا یک مربی استقلال و پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی می باشند؟ یکی از رسانه های داخل کشور ادعا می کند که یک نفر استقلال و یک پرسپولیسی در کادر فنی تیم ملی حضور خواهند داشت. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

احتمال حضور دو مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی:

به گزارش سایت ورزشی ، احتمالا دو مربی ایرانی در بخش کادر فنی تیم ملی حضور دارند. یک رسانه داخلی ادعا کرد که دو مربی از تیم های استقلال و پرسپولیس در تیم ملی حضور خواهند داشت. به نقل از خبر ورزشی اولویت فدراسیون از همان ابتدا بکار گرفتن مربی خارجی بوده است. اما مسئولان فدراسیون فوتبال برای این اهداف دنبال پول رفته اند و بارها اعلام کردند که اگر تامین منابع مالی اجازه دهد یک مربی خارجی هدایت تیم کشورمان را برعهده خواهد داشت.

 

آیا یک مربی استقلال و پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی می باشند؟

بنابر برخی ادعاها تیم ملی فوتبال ایران در بخش کادر فنی به دنبال مربی استقلال و مربی پرسپولیسی هست. احتمالا دو مربی ایرانی در کادر تیم حضور خواهند داشت. فدراسیون فوتبال همیشه اولویتش انتخاب مربی خارجی بوده است. مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در این سال ها مشکلات زیادی در زمینه مالی داشته است. این مشکلات تا حدی رفع شد. مذاکره با مربیان خارجی در حال شکل گرفتن است.

فدراسیون فوتبال تجربه همکاری با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی را در روزمه خود دارد. در مذاکراتشان تاکید زیادی روی استفاده از سرمربی خارجی از دو دستیار ایرانی داشته اند. ظاهرا قرار است یک شخص استقلالی و مربی قرمز در آینده به کادر فنی تیم ملی افزوده شود. به نظر شما یک مربی استقلال و مربی پرسپولیس در تیم ملی حضور خواهند داشت؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در بخش کامنت ها درج نمایید و حدس بزنید که سرمربی بعدی کیست؟

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “آیا یک مربی استقلال و پرسپولیس در کادر فنی تیم ملی می باشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *