اتفاق تلخ برای سعید عزت‌اللهی

خبر بد به فوتبال ایران از استادیوم زعبیل! اتفاق تلخ برای سعید عزت‌اللهی رخ داده‌است. او دچار مصدومیت شدیدی شده‌است. روز گذشته دیدار برگزار شده در استادیوم زعبیل خبر بدی برای فوتبال ایران به همراه داشت.

اتفاق تلخ برای سعید عزت‌اللهی

به گزارش “ورزشی“، سعید عزت‌اللهی از آن دسته بازیکنان تیم ملی ایران است که کمتر با مصدومیت مواجه شده‌است. معمولا مصدومیت‌های او به خاطر برخورد شدید در مسابقات رسمی است. مانند آنچه در دو مسابقه ملی برای او پیش آمد. حتی در بازی با ازبکستان به دلیل خونریزی او، بازی برای لحظاتی متوقف شد.

این بار هم مصدومیت او بخاطر یک برخورد شدید در بازی با الوصل بوده‌است. عزت‌اللهی در این بازی چهار بازی از سوی بازیکنان حریف موردخطا واقع شد. البته تا پایان مسابقه نیز در زمین ماند. اما پس از بازی به دلیل درد متوجه مصدومیت شد.

ظاهراً ام سی ال زانوی این بازیکن دچار آسیب شده‌است. به همین خاصر او دو بازی پایانی لیگ ادنوک را از دست می‌دهد. بدین ترتیب فصل برای او به پایان رسیده‌است.

اتفاق تلخ برای سعید عزت‌اللهی

عزت‌اللهی به دلیل این مصدومیت اردوی تیم ملی را هم از دست می‌دهد. و در دو دیدار مهم تیم ملی برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان، غایب خواهد بود. مصدومیت این بازیکن فیکس تیم ملی، خبر تلخی هم برای امیر قلعه‌نویی است.

با این حال سعید که کمتر در معرض مصدومیت قرار می‌گیرد، برای تمرینات پیش فصل شباب الاهلی در اختیار این تیم خواهد بود و برای آغاز فصل جدید در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

هافبک شماره شش تیم ملی که بازیکن ثابت تیم ایران محسوب می‌شود، در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی بازیکن ثابت خط هافبک او بوده و البته برای فیفادی بعدی در ترکیب تیم ملی بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *