اتهام اشرف حکیمی به تجاوز جنسی

حکیمی به بی گناهی اطمینان دارد و اتهامات تجاوز جنسی را رد می کند. اشرف حکیمی بازیکن پاری سن ژرمن در برابر اطلاعات منشتر شده ی لو پاریزین آرام است. در این پست از ورزشی به اتهام اشرف حکیمی می پردازیم.

اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن، دیروز در مراسم بهترین جشن که در پایتخت فرانسه برگزار شد. علیرغم گزارش اتهام تجاوز جنسی علیه او در شب آن روز، لبخند می زد.

شرح اتهام اشرف حکیمی

یک منبع نزدیک به تحقیقات تایید کرد که دادستان های فرانسه تحقیقات مقدماتی را در مورد تجاوز ادعایی توسط اشرف حکیمی مدافع مراکش آغاز کرده اند.

یک زن 24 ساله مدافع پاری سن ژرمن را به تجاوز به او در خانه اش در پایتخت فرانسه در 25 فوریه متهم کرد.

این منبع گفت که این زن روز یکشنبه این حادثه را در یک پاسگاه پلیس گزارش داد، اما اتهامی ارائه نکرد. دفتر دادستان عمومی که به این پرونده در نانتر، در حومه غربی پاریس رسیدگی می کند، از اظهار نظر خودداری کرد اما تایید کرد که تحقیقات آغاز شده است.

حکیمی که در اسپانیا به دنیا آمد، بازیکنی کلیدی بود زیرا مراکش با رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی قطر، اولین تیم آفریقایی که موفق به این کار شد، تاریخ ساز شد.

موفقیت اشرف حکیمی در سال گذشته
موفقیت اشرف حکیمی در سال گذشته

عملکردهای او باعث شد که او در مراسم بهترین جوایز فوتبال فیفا که عصر دوشنبه در پاریس برگزار شد، تجلیل شد. جایی که او در تیم منتخب جهان مردان FIFPro انتخاب شد.

این بازیکن 24 ساله در کنار سایر برندگان از جمله هم تیمی هایش در PSG، کیلیان امباپه و لیونل مسی، روی صحنه ایستاد تا جایزه را دریافت کند.

نه حکیمی و نه پی اس جی به طور علنی به این اتهام واکنش نشان نداده اند.

اتهام اشرف حکیمی و واکنش او

روزنامه فرانسوی لو پاریزین گزارش داد که پس از اتفاقی که روز شنبه رخ داد، یک زن از مدافع مراکشی شکایت کرد.

همانطور که مارکا گزارش داده است، بازیکن سابق رئال مادرید علیرغم انتشار اخباری در مورد پرونده ای که به گفته رسانه های فرانسوی مذکور در حال حاضر در دست دادستانی است، بسیار آرام است. او اطمینان دارد که این حقایق درباره ی او تهمت است.

واکنش اشرف حکیمی به اتهام اشرف حکیمی
واکنش اشرف حکیمی به اتهام اشرف حکیمی

با وجود این، حکیمی معتقد است که اتهامات تجاوز جنسی، همانطور که در لو پاریزین شرح داده شده است، کاملاً نادرست است. بنابراین اتهام اشرف حکیمی توسط او رد شده است.

تماس از طریق رسانه های اجتماعی

با توجه به جزئیات این شاکی، تماس های او و این بازیکن از طریق اینستاگرام انجام شده است. اما تا شنبه گذشته بود که بازیکن پی اس جی به دلیل آسیب دیدگی عضلانی نتوانست به میدان برود و در خانه اش با هم دیدار فیزیکی داشتند.

روز بعد، شاکی پس از آن که به گفته لوپاریزین، یکی از دوستانش برای کمک به ترک حکیمی به خانه او رفته بود، به کلانتری شکایت کرد.

احتمالاً مدتی طول می کشد تا اتفاقی ملموس در مورد اتهامی که می تواند به حرفه حکیمی خدشه وارد کند، بیفتد. او در این فصل 21 بار در لیگ 1 برای پاری سن ژرمن بازی کرده است. که 4 بار گلزنی کرده و 3 پاس گل داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *