اتهام جعل امضا به مدیران استقلال رد شد

رأی پرونده ادعایی عضو سابق هیئت مدیره استقلال رابطه با جعل اعلام شد. با اعلام رسمی، اتهام جعل امضا به مدیران استقلال رد شد

وضعیت پرونده اتهام جعل امضا به مدیران استقلال

به گزارش وب سایت «ورزشی» یکی از عجیب‌ترین پرونده‌هایی که باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر درگیر آن بود، موضوع شکایت یکی از اعضای هیئت مدیره، از یکی دیگر از مدیران این باشگاه بود. در حقیقت علیرضا خانی مدعی شده که آبی‌ها در رابطه با یک قرارداد برای اجاره منزل مسکونی، امضا و اثر انگشت او را جعل کرده‌اند.

در آن زمان، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع و اتهام واکنش نشان داد و اطلاعیه‌ای را در این خصوص صادر کرد. بنا بر این اطلاعیه، به خاطر خودداری خانی از امضای این اجاره‌نامه، باشگاه متممی را به قرارداد اضافه و فرشید سمیعی به‌جای خانی، این قرارداد را امضا کرد.

دلیل دیگر باشگاه اسقلال اینست که که قبل از این، صورت جلسه‌ای در هیئت مدیره به تصویب رسید. بنا بر آن بد از مدیرعامل، هر یک از اعضای هیئت مدیره می‌تواند امضای دوم را پای اسناد قراردادی باشگاه انجام دهد. یعنی این امضا فقط مختص علیرضا خانی نبوده است. لذا ادعای او مبنی بر جعل امضا از اساس نادرست است.

در هر صورت،  خانی پس طرح شکایتی در دادگاه فرهنگ و رسانه، ادعا کرد که علی خطیر و فرشید سمیعی امضا و اثرانگشت وی را جعل کرده‌اند. حالا دادگاه رأی این پرونده را اعلام کرد. بدین ترتیب، این ادعا از اساس اشتباه بوده و مدیران استقلال هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند.

اعتراض خانی به رأی صادره

اعتراض خانی به رأی صادره

قاضی این پرونده پس از بررسی شکایت عضو سابق هیئت مدیره استقلال، با استناد به متممی که در قرارداد ذکر و در آن اشاره شده که سمیعی به‌جای خانی قرارداد را امضا خواهد کرد، شکایت را وارد ندانست. لذا قرار منع تعقیب را برای خطیر و سمیعی صادر نمود. اما خانی دست بردار نبوده و اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کرد.

خانی همچنان فرصت اعتراض به رأی صادره را دارد. بعد از برگزاری دادگاه تجدیدنظر، مدیران استقلال رابطه با طرح شکایتی علیه عضو سابق هیئت مدیره و ادعاده حیثیت پیرامون اتهام خانی، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *