احتمال بسته شدن پرونده نقل و انتقالات استقلال

احتمال بسته شدن پرونده نقل و انتقالات استقلال ، ظاهرا استقلال تهران در هفته های قبل نتوانسته در نقل و انتقالات بازیکن جدیدی را به تیم خودش اضافه کند.

ظاهرا پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته شد!

به گزارش سایت ورزشی ، تیم استقلال تهران در رقابت با مس کرمان در هفته قبل توانست 3-2 بازی را ببرد و امتیاز را به صورت کامل دریافت نماید. با این سه امتیاز دوباره استقلال به صدر جدول نزدیک شد. استقلال یکی از تیم های خوب لیگ برتر ایران که توانست موقعیت های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کند. آنها 7 گل در دو مسابقه زدند. خبرهایی به گوش می رسید که آبی پوشان پایتخت به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستند تا در بخش تهاجمی قوی تر شوند، اما ظاهرا ساپینتو قصد خرید بازیکن جدیدی را ندارد.

هئیت مدیره استقلال و ساپینتو

استقلالی ها با مدیریت حرفه ای فتح الله زاده و سرمربی تیم روزهای خوبی را می گذرانند. مدیریت تیم اعتقاد داشت که باید به دنبال یک بازیکن جدید خارجی باشیم. حتی مبالغ عقب افتاده دو بازیکن قبلی تیم یعنی پین و میلیچ پرداخت و پنجره باشگاه باز شد.

بعد از باز شدن نقل و انتقالات این باشگاه فرصت کمی داشند که یک بازیکن جدیدی را جذب نمایند. استقلال حتی دو تا بازیکن خود را به ترک این باشگاه ترغیب نمود تا در غیاب آنها یک یا دو بازیکن جدید خریداری نماید.

اما این اتفاق نیفتاد و استقلال در یک ساعت باقی مانده به اتمام پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرارداد سیاوش یزدانی را یک طرفه فسخ کرد و دیگر او جایی در این باشگاه نداشت. استقلال فرصت جذب یک بازیکن را در بازه نقل و انتقالات از دست داد و حالا تنها می تواند یک بازیکن آزاد را به جای سیاوش بگیرد. حضور سیاوش یزدانی در تیم سپاهان احتمال شکایت از این باشگاه تهرانی توسط این بازیکن را نیز مطرح کرده بود که به بهانه فسخ قرارداد  یک طرفه رخ می داد. استقلال چند روز دیگر چهارمین بازی برگشت خود را انجام می دهد. فعلا بازیکنی جدید در اختیار ندارد.

بسته شدن نقل و انتقالات استقلال

اظهارات مدیر باشگاه در این باره:

رئیس باشگاه استقلال گفت حتی بازیکنی را در اختیار نگیریم. تیم باید دو جای خالی حداقل داشته باشد. من حتی با سرمربی یک بازیکن شاغل در ترکیه را مد نظر داشتم. ساپینتو در لحظات آخر به من گفت که تیم الان ثبات دارد و آرامش خودش را پیدا کرده است. شاید با ورود دو بازیکن یا یک بازیکن جدید شبه و شک در تیم ما به وجود بیاورد. بنابراین تصمیم سرمربی را احترام گذاشتیم. با اینکه ما زمان زیادی نداشتیم و شاید این بازیکن بازیکنی نبوده باشد که ما دنبالش بودیم. حالا فرصت داریم که فکر بیشتری کنیم و بازیکنان را در آینده بررسی کنیم. حالا که مصدومان ما نیز به تیم برگشته اند و به بازی ها رسیدند، این حرف ریکاردو کاملا منطقی است.

البته هیچ تردیدی را نباید خرده بگیریم. استقلال چند روز دیگر چهارمین بازی دور برگشت خودش را تجربه می کند. اگر هم بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود باید با تیم هماهنگ شود و تا سه هفته دیگر نیز نمی تواند در ترکیب اصلی حضور یابد. اگر این تیم با نفرات فعلی قهرمان شود و ما بدون بازیکن نیز می توانیم مدعی قهرمانی باشیم. استقلال در این فصل بسیار هجومی بازی می کند و ظاهرا ساپینتو دریافته که فعلا با این بازیکنان نیز می تواند قهرمان جام شود. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی برای تیم استقلال پیش می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *