احتمال جدایی ستاره دیگر در پرسپولیس

احتمال جدایی ستاره دیگر پرسپولیس ، بعد از جدایی لوکادیای هلندی از تیم پرسپولیس شوک بزرگی به یحیی گل محمدی وارد شد. حتی نتایج ضعیف تیم پرسپولیس بعد از رفتن این مهاجم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش سایت “ورزشی” در شرایطی که تیم پرسپولیس بعد از فصل های مختلف از نبود یک مهاجم مطمئن و گلزن محروم بود. لوکادیا نقص تیم را جبران می کرد و تلاش آنها برای انتقال این بازیکن به نتیجه رسید و به تیم آمد و گلهای زیادی هم در مدت زمان کوتاه زد. اما این مهاجم اروپایی در همان روزهای اول علیرغم نا آمدگی توانست کلاس جهانی خودش را به رخ ما بکشد. او خیلی زود گلزن اول تیم یحیی شد و خیال سرمربی را از خط حمله راحت کرد.

حتما بخوانید: یورگن لوکادیا بازیکن هلندی | بیوگرافی+زندگی شخصی+عکس با همسر

احتمال جدایی ستاره دیگر پرسپولیس

لوکادیا بازیکن تیم پرسپولیس دقیقا دو روز مانده به دربی تهران را ترک کرد. او دست یحیی گل محمدی را برای خط حمله بست و شوک سختی به تیم سرخ ها وارد کرد. تا دو هفته قبل از دربی همه چیز در آرامش بود و پرسپولیس با کمک خط حمله قدرتمند خودش هر بازی گل می زد.

حالا اخباری نقل شده از اردوی پرسپولیس که احتمالا یک ستاره مهم از این تیم جدا می شود.بر اساس شنیده ها یک بازیکن ستاره پرسپولیس قصد دارد به یک تیم خارجی برود. این بازیکن دلیل ترک را شرایط کلی و نارضایتی از دنیای فوتبال عنوان کرد و قصد دارد به خارج از کشور برود.

احتمال ترک بازیکن دیگر پرسپولیس

البته تصمیم این بازیکن تا این لحظه قطعی نشده است. خبر مذاکره شفاهی نیز منتشر نشده است. اما هواداران تیم پرسپولیس از این انتقال نیز همانند جذب یورگن لوکادیا در تابستان خوشحال بودند. حالا با نگرانی های بزرگی مواجه هستند.

سایت ورزشی فردا این خبر را با جزئیات بیشتری منتشر می کند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *