احتمال رفتن مرتضی از پرسپولیس

احتمال رفتن مرتضی از پرسپولیس ، او که یکی از برترین مدافعان تیم پرسپولیس به شمار می رود. مرتضی پور علی گنجی تقریبا چند ماهی بیشتر از عقد قراردادش نمی گذرد اما حالا می گوید که شاید از پرسپولیس برود!

احتمال رفتن مرتضی از پرسپولیس

پورعلی‌گنجی: شاید از پرسپولیس بروم!

به گزارش سایت “ورزشی” مرتضی پورعلی گنجی با درخشش در نفت تهران توانست مورد توجه تیم سرخ های پایتخت قرار بگیرد. او که علاقه زیادی به تیم پرسپولیس داشت و همیشه تلاش می کرد تا ارتباط نزدیکی با این تیم داشته باشد. بلاخره انتظار هوادارهای پرسپولیس به اتمام رسید و در این تابستان بلاخره لباس قرمزها را پوشید.

مرتضی پورعلی گنجی در بازگشت به لیگ برتر امید داشت که بتواند در کنار هوادارهای پرسپولیس هدف های بزرگ خودش را دنبال کند. اما از مشکل بزرگ در این روزها احساس خوشایندی ندارد. در ادامه با مرتضی گفتگوی جذابی انجام داده ایم که می توانید آن را بخوانید.

من به عدد هشت علاقه زیادی دارم و حتی شده 5+3 را می پوشم!

ما از مرتضی درباره پیراهن تیم با عدد 8 پرسیده ایم. او گفت: من از این بابت خوشحالم که حالا در لیگ ایران حضور دارم و در کنار هوادارهای پرشور و پرتعداد بازی می کنم. حالا با شرایط بدی که پیش آمده ما فقط دو تا سه بازی سعادت بازی در کنار هوادارها و مردم را داشتیم. ما قرارداد داریم و بابت پول های که می گیریم تلاش می کنیم که توان خود را در بازی بگذاریم. ما فوتبال بازی می کنیم تا آنهایی که پشت تلویزیون و سر تمرین حضور دارند لذت ببرند. متاسفانه به دلیل شرایط پیش آمده مردم نمی توانند برای دیدن بازی ها به ورزشگاه بیایند. واقعا از این بابت ناراحت هستیم. امیدواریم شرایط فراهم شود و آنها زودتر برای دیدن بازی ها به ورزشگاه بیایند.

چرا عدد 8؟

البته شما درباره عدد 8 سوال کردید!؟ من علاقه شخصی به این شماره دارم. هر تیم و باشگاهی که باشم دوست دارم این عدد را بر روی پیراهنم داشته باشم. حتی شده عدد 88 یا حتی 5+3 که مثلا در تیم شن زن چین شماره 35 را پوشیدم که ربطی به عدد 8 داشته باشد. این کاملا یک علاقه شخصی و حس درونی است و حالا خوشحالم در تیم پرسپولیس به عدد 8 رسیدم.

پورعلی‌گنجی: شاید از پرسپولیس بروم!

اوضاع پرسپوليس خوب است

مدافع میانی قرمزها در یک جملات کوتاه بیان کرد که صدرنشین بودن تیم ما تا پایان هفته سیزدهم گفت: خدا را شکر شرایط پرسپولیس مناسب است. من هم در حد توانم برای تیم تلاش می کنم و کمک می کنیم همه بچه ها که امسال پرسپولیس قهرمان شود تا هواداران را خوشحال کنیم.

عقد قرارداد پرسپولیس با مرتضی پور علی گنجی

هدف اول من حضور در جام‌جهانی قطر 2022 بود

مرتضی گفت من یک مصدومیت سنگین را پشت سر گذاشتم و به پرسپولیس آمدم. حتی توانستم در این تیم خیلی زود به انتظارات خودم نزدیک شوم. حضور در تیم ملی و جام جهانی قطر حالا می خواهم اتفخار این را داشته باشم تا در تیم بزرگ پایتخت و هواداران پرشور بازی کنم. حتی از این طریق به تیم ملی برگردم و در جام جهانی بازی کنم و حالا خوشحالم که به اهدافم رسیدم. امیدوارم بتوانم تا زمانی که در باشگاه پرسپولیس هستم. تمام انتظارات را برآورده کنم و نتایج خوبی کسب کنم.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

ما می‌توانستیم استقلال و پیکان را ببریم

چالش های زیادی پیش روی یحیی گل محمدی بود. او در دو دیدار قبلی متوقف شده است. عوامل زیادی در این مساوی ها تاثیر داشتند. ما در مقابل استقلال و پیکان به یک امتیاز بسنده کردیم. بعد از جام جهانی می توانستیم در مقابل تیم های استقلال و پیکان برنده باشیم. ولی مساوی شد. هدف های زیادی برای این دو بازی داشتیم که میسر نشد و علاوه بر اینکه شانس گلزنی داشتیم ولی برنده نشدیم. ما حالا در صدر جدول هستیم و دو بازی تا پایان نیم فصل داریم. ما باید بسیار باهوش عمل کنیم و از موقعیت های حساس برای حفظ صدرنشینی استفاده نماییم. پرسپولیس باید جایگاه خودش را تا نیم فصل در جدول حفظ کند.

 پورعلی‌گنجی: شاید از پرسپولیس بروم!
پورعلی‌گنجی: شاید از پرسپولیس بروم!

جدایی لوکادیا یک تصمیم شخصی بود اما…

قطعا جدایی مهاجم هلندی شوک بزرگی به تیم داد. مرتضی گفت تیم پرسپولیس بعد از لوکادیا خیالش از داشتن یک مهاجم شش دانگ جمع شد. ولی شرایطی به وجود آمد که این بازیکن از ایران رفت. رفتن لوکادیا البته که بر روی تیم تاثیر داشت. او حداقل 10 درصد از تیم به حساب می آمد. گل هایی تماشایی و حساسی را زد. او یک تصمیم شخصی درباره رفتن از تیم گرفت. هر بازیکن می تواند به تیم خودش کمک کند. او هم اختیارهایی دارد که باید تصمیم گیری کند. این جدایی ما را ناراحت کرد. البته یورگن زندگی شخصی خودش را دارد و اگر در پرسپولیس بود خیلی خوب می شد. حالا ما باید تمرکز خود را بر روی بازی های پیش رو بگذاریم و حفظ صدر جدولی است. تیم ما به چند بازیکن تمام کننده نیاز دارد که باید برای موفقیت بازیکن جدید جذب کنیم.

یک‌گل‌ بزنم بعدی‌اش هم می‌آید

مرتضی پور علی گنجی که تجربه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد. علاقه زیادی به گل زدن دارد. خاطره انگیزترین گل او در جام ملت های استرالیا بود. او در پرسپولیس هنوز موفق به گلزنی نشده است. حالا او در اینباره گفت: هنوز پایم به گل زدن در پرسپولیس باز نشد. کار من البته دفاع کردن است و من در این راه تلاش زیادی می توانم به تیمم بکنم. ما دوست داریم کلین شیت کنیم و نتایج فوق العاده کسب کنیم. ولی خب دوست دارم گل هم بزنم و انشالله به زودی گل خواهم زد.

مقابل انگلیس روز ما و سیستم‌مان نبود

ما در برابر تیم ملی انگلیس شکست بدی خوردیم. آن روز قطعا در تاریخ جام جهانی کشور ما باقی خواهد ماند. مرتضی درباره بازی تیم ملی در قطر و بازی با انگلیس گفت: من فکر می کنم در بازی با انگلیس شرایط ما مناسب نبود و اصلا شاید سیستم مان خبو نبود. توپ هایی که انگلیس می آورد همه رفتند در دروازه.

بعضی روزها اصلا روز بازیکنان تیم نیست. آن روز اصلا برای ما خوب نبود. انگلیس بازیکنان فوق العاده و گران قیمتی داشت. شما با یک اشتباه کوچک می توانی گل بدهی و متاسفانه در آن روز ما بد باختیم.

بازی با آمریکا چطور:

در بازی در برابر آمریکا نیز همه ذهنیت ما از کادر و بازیکنان پیروزی بود تا صعود کنیم. اما یک اتفاق حسرت در دل ما کاشت. چیزی که ما باید تمام زیرساخت های مان را از تیم ملی و باشگاه ها درست کنیم. شما اگر با کشورهایی نظیر آمریکا و … روبرو شوید و زیرساخت های آنها را در نظر بگیرید قطعا به کیفیت و استعداد آنها پی می برید. شرایط ما مناسب نبود و از لحاظ روحی نیز خوب نبودیم. ما تورنمنت های بزرگ را نیز برگزار نکردیم. امیدواریم در جام ملت ها نتایج خوبی کسب کنیم و قهرمان شویم.

مرتضی پورعلی گنجی
مرتضی پورعلی گنجی
پیشنهاد دارم اما دلم نیست… احتمال رفتن مرتضی از پرسپولیس

حضور در جام جهانی فرصت مناسب برای هر پلیری است. مرتضی که تجربیات زیادی در فوتبال بدست آورده است. او حتی در تیم های قطر و چین نیز بازی کرد. حالا با پیشنهاد خارجی از سه کشور روبرو شده است. برای بازیکنی که به ایران آمده تا شاهد تشویق توسط هوادارها از روی سکوها باشد.

سکوت روی سکوها حسرت و دلسردی زیادی بر ما بازیکنان باقی می گذارد. آدم از نبود هوادار اصلا انگیزه نمیگیرد. با این حال علی رغم بالا رفتن قیمت ارز که شاید هر کسی را وسوسه کند. پورعلی گنجی از وظایف و دینی که بر روی دوشش است گفت و تصمیم عقلانی این است که فعلا بمانم.

او حداقل گفت تا پایان فصل در پرسپولیس می مانم ببینم چه می شود. پیشنهاد البته دارم. اما شرایط طوری است که دوس ندارم تیم خودم را تنها بگذارم. به خاطر شرایط روحی و وضعیت کنونی و نبود هوادار صادقانه بگویم روحیه ام خراب است و حس حال و انگیزه ام نیز متفاوت شده است. اگر هم بروم انشالله جای خوبی است تا پرچم پرسپولیس همیشه بالا باشد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *