اخبار درباره تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به بازی پر حاشیه این تیم در مقابل فولاد اکنون بسیار پر بازدید و پر مخاطب هستند. اما این تمام ماجرا این باشگاه نیست و در واقع پای مسائل مهم تری نیز در میان است؛ می پرسید چه چیزهایی؟ خوب پس خودتان بیایید و ببینید:

 

قیمت بلیت تماشا بازی پرسپولیس و اراک در ورزشگاه آزادی مشخص شد + این قیمت ها نصف قیمت دیدار استقلال و ملوان هستند!

چندی پیش قیمت‌‌ بلیت های بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به صورت قطعی مشخص شده است.
به گزارش ورزشی، فروش بلیت در دیدار پرسپولیس مقابل ‌آلومینویم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر از امروز ۱۰ بهمن آغاز شده است.
قیمت بلیت‌های این دیدار ۵۰۰ هزار تومان برای جایگاه ویژه، ۱۵۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه و ۵۰ هزار تومان نیز برای پشت دروازه‌ها تعیین شده است.
این نرخ بندی در حالیست که در دیدار قبلی که در ورزشگاه آزادی و بین دو تیم استقلال تهران و ملوان برگزار شد، قیمت بلیت‌ها بر ترتیب، ۱ میلیون تومان برای جایگاه ویژه، ۱۰۰ هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و ۲۰۰ هزار تومان نیز برای روبروی جایگاه تعیین شده بود.
ضمنا همان طور که می دانید تیم پرسپولیس در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۷ به مصاف تیم آلومینیوم اراک خواهد رفت.

 

شکایت مهاجم پرسپولیس از باشگاه استقلال

شیخ دیاباته مهاجم کنونی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه دو فصل بازی در تیم استقلال را نیز دارد، از باشگاه سابق خود به‌دلیل عدم پرداخت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. این مهاجم اهل کشور مالی پرسپولیس ادعا کرده است که باشگاه استقلال مبلغ ۷۹ هزار دلار از حقوق دو ماه پایانی حضور او در این باشگاه را پرداخت نکرده است.
در پی این موضوع فیفا از باشگاه استقلال درخواست ارسال دفاعیات کرده و این باشگاه نیز توضیح داده است که تنها مطالبات باقیمانده دیاباته یک ماه است و ماه دوم آن ارتباطی به استقلال ندارد.  علاوه بر این گفته می‌شود که اختلاف نظر استقلال و دیاباته به‌ خاطر طولانی شدن مسابقات فوتبال به ‌دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.
این درحالی است که در تاریخ ۹ دی ماه  ۱۴۰۰ استقلال در مورد بسته شدن پرونده دیاباته در اطلاعیه‌ای اظهار کرده بود: «دیاباته کمی قبل با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به‌ارزش۵۳۷  هزار دلار بود اما با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که توسط ما صورت گرفت،  سر انجام فیفا رأی به پرداخت ۱۷۵ هزار دلار توسط باشگاه استقلال به دیاباته داد که این مبلغ نیز خیلی زود پرداخت شد«.

مبلغ قرارداد پریرا مشخص شد!

در آخرین لحظات فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی ایران، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با قراردادی یک سال و نیمه لئاندرو پریرای برزیلی را به خدمت خود گرفته است.
به گزارش خبر ورزشی، این بازیکن ۳۱ ساله که به‌عنوان جانشین یورگن لوکادیا هلندی به ترکیب تیم پرسپولیس افزوده شده است در رزومه‌ خود سابقه بازی در تیم‌هایی چون گامبا اوزاکا، سانفرس هیروشیما ژاپن، پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک را نیز دارد.
در همین راستا شنیده های ما حاکی از آنند که باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم بر سر مبلغ ۳۰۰ هزار دلار با مهاجم برزیلی تازه خود به توافق رسیده است.
رقم قرارداد پریرا برای فصل آینده نیز ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود. حال با توجه به این ارقام و با یک حساب سر انگشتی می توان خیلی ساده دریافت که مجموع مبلغ قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس ۹۰۰ هزار دلار برای قراردادی یک فصل و نیمه است.
منبعی که از باشگاه پرسپولیس این خبر را در اختیار ما گذاشت به خوبی معتقد بود که این مبلغ در فوتبال ایران برای بازیکنان خارجی هزینه می شود. این درحالی است که مهاجمان داخلی لیگ برتر نیز در حدود همین مبالغ قرارداد را می بندند اما در یک فصل حتی به اندازه انگشتان دو دست هم نمی توانند گل بزنند.
با این حال اکنون هنوز برای قضاوت خیلی زود است، باید منتظر ماند و دید مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس و منتخب یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم لیگ برتر چه آماری را از خود به جای خواهد گذاشت!

کاپیتان اسبق پرسپولیس: دیدار با فولاد جنگ روانی بود نه بازی فوتبال!

گزارش می شود که ابراهیم اسدی کاپیتان پیشین پرسپولیس در یکی از مصاحبه های خود در خصوص دیدار پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر بیان کرد: «شکست مقابل فولاد برای پرسپولیس زنهار به جایی در ابتدای دور برگشت لیگ برتر بود. البته بازی با این تیم بار فنی خاصی نداشت و آن چنان مدام متوقف شد که دیگر نمی شد نام بازی فوتبال را روی آن گذاشت.«

او همچنین ادامه داد: « دیدار با فولاد تنها جنگ روانی بود که نیمکت حریف آن را شروع کرده و پرسپولیس نیز در آن شکست خورد.  اما به هر حال اکنون آن بازی تمام شده و شاگردان یحیی نیز باید به فکر بازی های بعدی خود باشند،  چرا که پرسپولیس هنوز هم صدرنشین و بخت اول قهرمانی لیگ برتر است.«
کاپیتان اسبق سرخ پوشان درباره رقیب اصلی یحیی گل محمدی و شاگردانش در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی اظهار کرد: «به نظر من رقیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر فقط خود این تیم است و بس!  پرسپولیس چه از نظر فوتبالی و چه از نظر مسائل دیگر شرایط خیلی بهتری نسبت به سایر رقیبان خود داشته و در طول لیگ برتر کمتر دچار نوسان امتیاز شده است. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس اسیر حاشیه نشود خیلی ساده می‌تواند در پایان فصل به قهرمانی برسد.«
اسدی از اهمیت دیدار با آلومینیوم اراک نیز گفت و اشاره کرد: « بازی با  آلومینیوم اراک از آنجایی که بلافاصله بعد از شکست مقابل فولاد برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برخوردار است. سرخ پوشان پرسپولیس باید با برد در این هفته دوباره در مسیر موفقیت گام بردارند.  این درست است که آلومینیوم در هفته های اخیر نتایج رضایت بخشی را کسب کرده است ولی پرسپولیس مهره هایی دارد که می توانند نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهند.«
ابراهیم اسدی در پایان بیان کرد: « هرچند پرسپولیس با از دست دادن یورگن لوکادیا چالش سختی را از سر گذرانده اما هنوز هم بازیکنانی هستند که بتوانند جای خالی او را به خوبی پر کنند .  به عنوان مثال محمد عمری روی زمین عالی بازی می کند و سرعت خیلی خوبی هم دارد.  ضمنا به نظر من اگر مهدی ترابی نیز دوباره همچون گذشته به روز های اوج خود باز گردد، خط حمله تیم پرسپولیس را تکمیل می کند چرا که او با پاس هایش می تواند بازیکنان دیگر را در موقعیت گلزنی قرار دهد«.

 

 

نامه لوکادیا پرسپولیس را نجات داد!

قبل تر رسانه ها اعلام کرده بودند که باشگاه پرسپولیس برای ثبت شکایت از یورگن لوکادیا قصد خارج کردن نام او از لیست خود را نداشته است اما حالا با جذب لئاندرو پریرا برزیلی این باشگاه دیگر راه حلی جز خارج کردن نام او از فهرستش را پیش چشم خود نمی بیند، چرا که فقط بدین گونه است که سهمیه خارجی‌های این تیم طبق قانون رعایت خواهد شد.

گفته می‌شود که پیش از این و قبل از هر اقدامی از سوی پرسپولیس با نامه فسخی که لوکادیا برای این باشگاه ارسال کرده نام او خود به خود از لیست پرسپولیس خارج شده و حالا ترکیب ۳ بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی پرسپولیس با نام های پریرا، دیاباته، گولسیانی و هنانوف به خوبی تکمیل شده است.

raha36
7 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *