از لیگ نیز ماجرای رفت و آمد ها به ترکیب تیم پرسپولیس است که توجه رسانه ها را به خود جلب می کند. جدید ترین اخبار در مورد تیم فوتبال پرسپولیس به ماجرای لوکادیا و شکایتش، نعمتی و نرفتنش، پریرا با آمدنش و… تعلق دارند که ما در ادامه از تمام آنها به تفضیل با شما سخن خواهیم گفت. پس ۵ دقیقه از وقت تان را به ما بدهید تا شما را با دنیای فوتبال بیش از پیش آشنا کنیم:

 

واکنش نعمتی به ماندن در تیم پرسپولیس

نعمتی، هافبک کنونی باشگاه پرسپولیس در یک پست اینستاگرامی به ماندن خود در این باشگاه واکنش نشان داد.
شب گذشته فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که سیامک نعمتی برخلاف شایعاتی که حول جدایی او از پرسپولیس به گوش می‌رسید، در این تیم ماندنی شد.
نعمتی پس از ماندن در ترکیب پرسپولیس، امروز در یک پست اینستاگرامی خطاب به هواداران سرخ پوشان نوشت:
«با سلام خدمت هواداران عزیز و پرشور پرسپولیس بزرگ، ممنونم بابت حمایت‌ها و محبت‌های بی دریغ تک تک ‌تون، همون طور که دیدید خدا نخواست ما از هم جدا بشیم و من سعادت داشتم باز هم باهاتون باشم و پرسپولیسی بمونم. من باز هم اینجا می مونم تا یکی باشم که جون می‌ده برای پرسپولیس و هوادارش، شما همیشه برام عزیز و محترم هستید.»

پریرا به طور رسمی به پرسپولیس آمد!

بعد از چندین مذاکره باشگاه پرسپولیس با پریرا، مهاجم ۳۱ ساله برزیلی شاغل در لیگ ژاپن بالاخره آنها با هم به توافق رسیدند.
این مهاجم که به تازگی قراردادش با تیم گامبا اوزاکای ژاپن را فسخ کرده امروز قرارداد خود با پرسپولیس را امضا کرد تا این گونه موافقت خود با انتقالش را رسما اعلام کند.
گفته می شود که قرار است روز شنبه باشگاه پرسپولیس کارهای دریافت ویزای این بازیکن برای ورود به ایران را شخصا انجام دهد تا بدین وسیله پریرای برزیلی به زودی به تهران آمده و کار خود با تیم جدیدش را به طور جدی آغاز کند.

سابقه مهاجم جدید پرسپولیس «پریرا»

گفته می شود که پریرا تازه قرارداد خود با پرسپولیس را نهایی کرده و قصد آمدن به ایران را در سر دارد. این بازیکن برزیلی، متولد سال ۱۹۹۱ است و ۳۳ نیز سن دارد.  پریرا که ۱.۹ متر قد دارد، اکنون به عنوان  امید جدید سرخ پوشان و گل‌محمدی برای سر زنی شناخته می شود.
پریرا مندز پیشتر در تیم‌های مختلفی از جمله فهوویرا، تا پالمیراس برزیل بازی کرده اما در طول بازی حرفه ایش خیلی ثبات نداشته و تاکنون پیراهن بیش از ۱۰ تیم را بر تن کرده است.شاپه کوئنزه نیز من جمله تیم های معروف برزیل است که پریرا سابقه حضور در آن را در رزومه خود دارد.  او از ۲۰۱۹ به آسیا آمده و در ۳ تیم ژاپنی یاماگا، سانفریس هیروشیما و گامبا اوزاکا به توپزنی پرداخته است.
پریرا در این ۴ سال بازی، بیش از ۳۰ گل برای تیم های مختلف ژاپن به ثمر رسانده، اما هواداران پرسپولیس امیدوارند که این آمار در لیگ برتر ایران باز هم بهبود بیابد‌.
ضمنا همان طور که می دانید لوکادیا در مدت زمان کوتاه حضورش در پرسپولیس ۶ گل زد و هنوز هم با وجود گذشت چند ماه از رفتنش، رتبه نخست آقای گل های لیگ برتر ایران را در انحصار خود دارد. حال باید دید که آیا پریرا می تواند جای خالی او را پر کند یا خیر؟

خبر بد دیگر راجع به لئاندرو پریرا این است که او در ۳ ۴ ماه اخیر به خاطر مصدومیت همسترینگ از میادین فوتبال دور بوده است.

 

ترکیب پرسپولیس با ۱۹ بازیکن بالاخره بسته شد

تیم پرسپولیس با حضور لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر در خط حمله به استقبال نیم فصل دوم لیگ برتر ایران خواهد رفت.
شب گذشته پنجره نیم فصل فوتبال ایران در حالی بسته شد که پرسپولیس حامد پاکدل و یورگن لوکادیا را از دست داد و به جای آنها با عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا قرارداد بست. البته گفتنی است که در این میان محمدمهدی احمدی نیز از لیست زیر ۲۳ساله های سرخ ها به صورت قرضی به تیم سابق خود یعنی نفت مسجد سلیمان بازگشت.
پیشتر قرار بود که سیامک نعمتی نیز دیگر بازیکنی باشد که از لیست شاگردان یحیی کنار می‌رود، اما در نهایت قرمزها برای جدایی با او به توافق نرسیدند و بدین ترتیب هافبک راست‌پای شماره ۸۸ پرسپولیس همچنان در فهرست بزرگسالان ماند و حالا این سرمربی پرسپولیس است که باید در مورد این بازیکن تصمیم نهایی اش را بگیرد.
در این میان اما نکته مهم این است که پرسپولیس اجازه ثبت قرارداد با ۲۰ بازیکن بزرگسال را داشت، اما شرایط به نحوی پیش رفت که این باشگاه تنها با ۱۹ بازیکن لیست بزرگسالان خود را بست و بدین ترتیب یک جای خالی در لیست خود باقی گذاشت.

چرا تا به حال سرخ پوشان از لوکادیا شکایت نکرده اند؟

با وجود گذشت بیشتر از یک ماه از جدایی غیر منتظره لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس، این باشگاه هنوز از او شکایتی نکرده است.
یورگن لوکادیا که بعد از چند ماه مذاکره در تابستان امسال به پرسپولیس پیوسته بود تا ضعف‌های این تیم در خط حمله را برطرف کند، پس از آن طی اقدامی غیر منتظره دو روز پیش از دربی رفت لیگ بیست‌ودوم،‌ راهی فرودگاه شد و پایتخت را بدون هماهنگی ترک کرد. او بعد از دو روز بالاخره به طور رسمی به پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد خود با آنها را با استناد به بند »فورس‌ماژور« فسخ کرده است. بعد از این موضوع اما باشگاه پرسپولیس رسما اظهار کرد که فسخ قرارداد این بازیکن را قانونی نمی‌داند و به خاطر این کارش از او به فیفا شکایت خواهد کرد.
لوکادیا قبل از ترک تهران ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد یک میلیون یورویی خود را تحت علاوه دو قسط ۱۷۰ هزار یورویی دریافت کرده بود و حالا هواداران باشگاه پرسپولیس نگران هستند که شاید او از تعلل باشگاه استفاده کرده و پس از شکایت به فیفا، باقی‌مانده دستمزد خود را نیز طلب کند.
پیش از این باشگاه پرسپولیس با پرونده مشابه‌ای نیز روبرو شده بود که در آن در عین ناباوری پرسپولیسی‌ها به طرف محکوم تبدیل شدند. در این پرونده آنتونی استوکس که بهمن ۱۳۹۸ به پرسپولیس پیوسته بود و ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۲۷۰ هزار دلاری خود را ابتدا دریافت کرده بود، بعد از همراهی پرسپولیس در دربی به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا دیگر هرگز به ایران بازنگشت و در کمال وقاحت بعدها نیز به فیفا شکایت کرده و پرسپولیس را محکوم به پرداخت باقی‌مانده مبلغ قرارداد خود کرد. این درحالی بود که پرسپولیس در آن پرونده هم گفته بود که از استوکس به فیفا شکایت خواهد کرد اما این شکایت هیچ وقت ثبت نشد و در حد حرف باقی ماند. مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس در آن زمان نه تنها به جای فیفا در کمیته انضباطی ایران از استوکس شکایت کرد بلکه آی تی سی این بازیکن را هم صادر کرد!
اکنون هم در مورد لوکادیا به نظر می‌رسد که از سوی پرسپولیس همین رویه جریان خواهد داشت، چرا که اکنون بیش از یک ماه است که لوکادیا ایران را ترک کرده و مدیران باشگاه پرسپولیس در این بازه زمانی تنها گفته‌اند که در حال جمع‌آوری مدارک علیه این بازیکن هستند!

raha36
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *