ما در ادامه برای شما حکایت می کنیم از بی اخلاقی های یحیی در کنار زمین و توصیه داور مطرح برای خون به پا نشدن در فوتبال ایران. ما همچنین از بازیکنی خواهیم گفت که بعد از قبول نکردن فسخ قرارداد با تیمش از تمرین با دیگر بازیکنان محروم شد و فولادی که به نساجی پیوست. پر گویی بس است، خودتان بیابید و باقیش را بخوانید. با ما بمانید تا با این دنیای پر هیاهو بیشتر آشنا شوید:

 

نعمتی اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی،  پرسپولیس بعد از دیدار روز گذشته خود مقابل فولاد خوزستان، امروز می خواهد تمرین ریکاوری خود را به انجام برساند. در این میان اما نکته جالب این تمرین غیبت سیامک نعمتی هافبک سرخپوشان پرسپولیس است.
نعمتی که پیشتر از سوی یحیی گل‌محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود به خاطر برخی اختلافات مالی حاضر به فسخ قرارداد با این باشگاه نشد و به همین دلیل هم به اجبار در لیست این تیم ماند.
پس از همه این اتفاق ها حالا سیامک نعمتی امروز اجازه شرکت در تمرین پرسپولیس را پیدا نکرده است.  اکنون باید نظاره گر بود که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

انتقال بازیکن فولاد به نساجی

به گزارش ورزشی و به نقل از ‌روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، احمد عبدالله‌‌زاده هافبک اسبق فولاد، طی توافقی با باشگاه نساجی مازندران اکنون تا پایان فصل به جمع شاگردان مطهری پیوسته است.
عبدالله‌‌زاده 29 ساله، اهل خوزستان سابقه یک فصل کامل بازی برای نساجی را نیز در کارنامه خود دارد.

 

یحیی یادش نرود وقتی مریض بود نام بزرگش را از چه کسی گرفت!

سید محمد علوی بعد از برد یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در مورد درگیری‌های این بازی بیان کرد: به تیم خودمان تبریک می‌گویم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و خدا را شکر ما توانستیم ۳ امتیاز کسب کنیم. مسلما همه بچه‌های ما خیلی با غیرت و با تعصب بودند که توانستند این پیروزی را کسب کنند.
او ادامه داد: روی سخن من با برد و باخت فوتبال نیست اما من امروز واقعا ناراحت شدم، زیرا به تیم خوب فولاد، مردم خوزستان و هواداران ما توهین بدی شد. تیم حریف فولاد را تیم بی‌مصرف و الکی خطاب کردند.  اکنون به آن دوست پرسپولیسی که به ما توهین کرد می‌گویم بهتر است یادش نرود بعد از مریضی‌اش اینجا جان گرفت. او اکنون به ظاهر بزرگش را به فولاد و مردم خوزستان و عزیزانی که در سرما و گرما او و تیم را تشویق کردند مدیون است. متاسفم که همه ما را جوری خطاب کرد تا بی‌مصرف دیده شویم.
مدیر تیم فولاد در ادامه افزود: او توهین و الفاظی که لایق خودش است و به درد ما نمی خورد را به کار برد. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، شما می‌دانید برد و باخت برای من چندان مهم نیست. اصلا فوتبال همین است، یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم. دوستانی که حقوق نجومی می‌گیرند نیز به این نکته آگاهند اما آنها بیش‌تر نگران قرارداد شان هستند نه تیم بزرگ خودشان.  من برای آنها واقعا متاسف هستم چون این چیزها برایشان مهم اس در مقابل اما رفاقت و دوستی برایشان اهمیت ندارد.
علوی تصریح کرد: این دوستان بیش‌تر به فکر منافع خودشان هستند تا تیم شان. این دوست عزیز هم چند باری به ما توهین کرد و چنین الفاظی را به کار برد. من به گل محمدی و… چند مرتبه گفتم توهین نکنید. این رفتار برای فردی که تیم فولاد و مردم خوزستان در حقش لطف کرده‌اند خیلی زشت بود.
علوی همچنین در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند نتیجه این بازی از قبل برنامه‌ریزی شده بود اظهار کرد: این اخراج نکونام بود که از قبل طراحی شده بود. تعجب می‌کنم زیرا او هیچ حرف خاصی نزد و فقط داشت از تیم خودش حمایت می‌کرد.  برخی از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که او را اخراج کنند تا روند بازی مختل شود و به هدفشان هم رسیدند. متاسفانه نمی‌دانم چرا این اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد.

خبر خون به پا شدن در فوتبال ایران!

نبرد پرسپولیس برابر فولاد با جنجال و حواشی زیادی به پایان رسید.  پس از این اتفاقات علی خسروی در یک پست اینستاگرامی مدعی شد که حذف نیمکت ذخیره ها از بازی تنها راه پایان دادن به تنش هایی است که کنار زمین رخ می دهد. او تاکید کرد که در صورت انجام ندادن این مهم، ما باید شاهد اتفاقات بدتری هم باشیم.
این عضو کمیته داوران که چند روز پیش پیشنهاد داده بود دستمزد داورها در لیگ برتر به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند، چندی پیش نیز یک پیشنهاد برای کاهش تنش ها در کنار زمین ارائه کرد.
خسروی پست جدیدش که ادبیات آن نیز به سبک تمام پست های قبلی او خودمانی و محاوره ای است، پیشنهاد داد که نیمکت ذخیره ها باید یک طبق بالاتر رفته و از کنار زمین حذف شود. او در گوشه ای از این پست نوشت: برادر من تو ایران نیمکت ذخیره تعبیه شده کنار زمین جواب نمیده .مثل لیگ برتر جزیره، محل اسکان عوامل روی نیمکت ) بازیکن ، کمک مربی ، بدنساز، ماساژور، تدارکات و بقیه) باید بره یک طبقه بالاتر تا ورود به زمین بهتر کنترل بشه. همان سر مربی و مدیر تیم داخل محوطه فنی باشند برای ما کفایت می کند.
او با تاکید به این نکته که تا کسی کشته نشده باید فکری به حال این موضوع کرد،  تصریح کرد: از جام جهانی که چیزی نیاموختیم. لااقل کاش از فوتبال جزیره (انگلیس، بوندس لیگا، کالچو و لالیگا) کمی بیاموزیم، پس بسم الله تا کسی کشته نشده! از ما وصیت بود و نصیحت باقی دیگر با شماست.

 

جریان تک گل فولاد چه بود؟

همان طور که می دانید (و پیشتر نیز خواندید) پرسپولیس چندی پیش در حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اهواز تن به شکست یک بر صفر داد و بدین ترتیب اختلاف امتیاز قرمزها با تیم دوم جدول تنها به دو امتیاز کاهش یافت. تک گل فولاد را روبرتو تورس، مهاجم جدید و اسپانیایی فولاد به زیبایی تمام به ثمر رساند تا این گونه بعد ها هم بتوان گفت اولین حضور این بازیکن سابق اوساسونا در فوتبال ایران با گلزنی همراه بوده است.
احسان پهلوان ستاره فصل قبل پرسپولیس که در تابستان امسال راهی فولاد شد در این بازی در مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی از خود نشان داد و پاس گل زیبایی را به تورس اسپانیایی داد. پاس پهلوان درحالی دقیقا روی پای تورس نشست که علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس که مامور مهار تورس بود،  از بازی جا ماند و این گونه دروازه پرسپولیس خیلی سریع باز شد. نعمتی که در به ثمر رسیدن گل فولاد مقصر بود، بعد از گل خوردن تیمش تمرکز خود را تا حدودی از دست داد و بدین ترتیب مرتکب چند اشتباه دیگر نیز شد.
همین موضوع باعث شد تا گل محمدی خیلی زود و قبل از پایان نیمه نخست این بازیکن را تعویض کند و دیاباته را به جای او به بازی بفرستد. بعد از خروج نعمتی، وحید امیری تبدیل به مدافع چپ پرسپولیس شد و دیاباته هم در خط حمله به میدان رفت. گل محمدی با این تعویض بی مقدمه خود نشان داد که باور دارد علی نعمتی روی گل خورده تیمش مقصر بوده و از عملکرد او نیز رضایت نداشته است.

raha36
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *