اخبار در مورد فوتبال همیشه جزو دل نشین ترین بخش های اخبار روزانه هستند. این اخبار همان هیجان دیگر اتفاقات جهان پیرامون مان را دارند با این تفاوت که دل کسی را نمی لرزانند یا ما را اندوهگین نمی کنند. پس حالا اگر لحظات سرگرم کننده و بی دغدغه ای را می خواهید با ما در ادامه با چند مورد از جدید ترین اخبار در مورد فوتبال همراه باشید:

 

کی‌روش از تیم ملی خداحافظی کرد!

کارلوس کی‌روش سر مربی پرتغالی تیم ملی ایران در جام جهانی، با انتشار پستی اینستاگرامی رسما جدایی خود از این تیم را اعلام و پیامی برای خداحافظی با مردم ایران منتشر کرد.
کی‌روش در حساب اینستاگرامش نوشت: وقتی که من سفر جدیدم را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار همه آن‌ها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی ایران تشکر کنم. قدر دان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی که در این چند سال انجام دادند تشکر می‌کنم. به امید آینده بهتر.

 

بازگشت نعمتی به تمرینات پرسپولیس اما بعد از بازی با آلومینیوم!

چندی قبل سیامک نعمتی در نیم ‌فصل لیگ برتر ایران توسط گل ‌محمدی در لیست بازیکنان مازاد قرار گرفته بود اما سرانجام او نتوانست با مدیریت باشگاه برای جدایی اش به توافق برسد و این شد که به ناچار در تیم پرسپولیس ماندگار شد. در پی این یحیی که پیشتر اجازه ورود به تمرینات را به نعمتی نمی داد نیز حالا اظهار کرده که نعمتی بعد از بازی با آلومینوم می‌تواند در تمرینات تیم حاضر شود.  یحیی گل‌محمدی ضمن تایید خبر برگشت سیامک در نشست خبری امروز خود در مورد او این چنین گفت: سیامک برای بازی کردن شرایط سختی داشت. من هم در پی این تصمیم گرفتم که او از پرسپولیس برود تا در تیم‌های دیگر بتواند بیشتر بازی کند. همه می‌دانند که سیامک از نظر اخلاقی یکی از برترین ‌های ایران است.  ضمنا دوست دارم بگویم حالا که سیامک در تیم ماندنی شده من ته قلبم از این موضوع خوشحالم. به همین دلیل من بعد از بازی با آلومینوم او را به تمرینات برگردانده و از حضورش نیز استقبال می‌کنم.
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال  که آیا نعمتی می‌تواند امیدوار باشد که دوباره برای سرخ پوشان به میدان برود یا نه نیز گفت: ۱۰۰ درصد. سیامک مطمئن باشد اگر تلاش کند با ما بازی خواهد کرد. ما در پرسپولیس به بازیکنان امید هم بازی می‌دهیم سیامک که دیگر جای خودش را دارد.

 

 

عادل فردوسی پور باز هم مردم را کنار نگذاشت

شنبه شب بود که مردم شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی کشور مان زلزله شدیدی را تجربه کردند. این زلزله خرابی‌های زیادی را از خود به جای گذاشت.
در پی همین موضوع عادل فردوسی‌پور مجری برنامه تعطیل‌شده نود در پیامی مردم زلزله زده خوی را تنها نگذاشت و از همه مردم ایران خواست تا به کمک آن‌ها بشتابند.
او در پیامش نوشت: هموطنان مان را در خوی تنها نمی‌گذاریم. شما مردم عزیز ایران همیشه با دستان مهربان تان به یکدیگر گرما بخشیده‌اید.  اکنون هم که دیگر عجیب زمستان سخت و سردی است…

 

تراکتور در دیدار با فولاد دو بازیکن کلیدی اش را کنار خود نخواهد دید

همان طور که می دانید چندی پیش سید محمد حسینی مدافع تراکتور در بازی برابر ذوب‌آهن از ناحیه سر آسیب دید و راهی بیمارستان شد. شرایط عمومی او اکنون خوب است اما این بازیکن هنوز هم اجازه شرکت در تمرینات تراکتور را ندارد.
در واقع او در حال حاضر در انتظار تأیید پزشک متخصص مغز و اعصاب است تا مجوز حضور در تمرینات گروهی تیمش را دریافت کند اما احتمال پاسخ مثبت از طرف دکتر و حضور حسینی در دیدار روز چهارشنبه با فولاد هنوز هم خیلی کم است.
محمد عباس‌زاده بازیکنی که تازه دوران مصدومیتش تمام شده نیز تمرینات خود با تیم تراکتور را آغاز کرده است ولی شانس او نیز برای حضور در بازی مقابل فولاد چندان زیاد نیست.

 

مصدومیت ستارگان استقلال ادامه دارد + تمرین خانوادگی!

تمرین تیم استقلال برای آمادگی در دیدار با مس کرمان ساعت ۱۱:۳۰ دیروز (دو شنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.
در این روز محمد حسین مرادمند، مدافع استقلال به همراه فرزندش در تمرین حاضر شد و مربیان و بازیکنان دیگر نیز در کنار او عکسی به یادگار انداختند.  این مدافع استقلال امروز در بعضی از آیتم‌های تمرین گروهی شرکت کرد اما احتمال حضور او برای بازی با مس همچنان هم قلیل است.
در این تمرین دلنشین اما سید حسین حسینی و مهدی مهدی‌پور دو بازیکن مصدوم استقلال نیز دوباره مشغول فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی خود بودند.
فارغ از این تفاوت ها، همه بازیکنان آبی پوش به اتفاق پس از صحبت‌های سر مربی شان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
ضمنا گفتنی است که دیدار استقلال با مس در هفته هجدهم لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

خطیر از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد؟

علی خطیر که در تاریخ ۴ دی ماه سال جاری از سوی مهدی تاج به‌ سمت »مشاور عالی ریاست فدراسیون فوتبال» انتخاب شده بود حالا چند روزی است که در این فدراسیون حضور ندارد.
خطیر که انتخاب او از سوی مهدی تاج انتقادات بسیاری را متوجه رئیس فدراسیون کرده بود، در این مدت پس از منصوب شدنش حضور دائمی و همیشگی در فدراسیون داشت تا اینکه در چند روز اخیر به‌دلیل برخی اتفاقات و حواشی او دیگر به محل کارش نرفته و در آنجا دیده نمی شود.
در این اما برخی شنیده ها حاکی از آنند که او که پیش‌تر از فدراسیون فوتبال در باشگاه استقلال و تراکتور نیز حاشیه‌ساز شده بود، از فدراسیون به کل کنار گذاشته شده است.

 

عکس با حجاب همسر پریرا خبرساز شد

جنیفر اندریگر، همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس چندی پیش با انتشار یک عکس با حجاب از خود در اینستاگرام از آماده شدنش برای سفر به ایران خبر داد.
همسر پریرا در این باره نوشت: خوشحالم که پرسپولیسی می شوی؛ ما در حال آماده شدن هستیم!
گفتنی است که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس در ششم بهمن ماه سال جاری با قرارداد یک و نیم ساله به این باشگاه جدیدش پیوسته است.

 

درخواست فوری آزمون از مسئولان!

چندی پیش زلزله ای ۵.۹ ریشتری شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را به شدت لرزاند. در این حادثه تاکنون ۸۱۶ نفر مصدوم شده و ۳ نفر جان باخته اند.
در همین راستا سردار آزمون بازیکن تیم ملی با انتشار یک استوری به وضعیت مردم زلزله زده این شهرستان واکنش نشان داده است:

raha36
7 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *