اخبار نقل و انتقالات روز جمعه 12 اسفند 1401

ورزشی آخرین اخبار نقل و انتقالات و شایعات منتشر شده در سراسر جهان را جمع آوری کرده است. در این پست اخبار نقل و انتقالات روز جمعه 12 اسفند را با هم مرور می کنیم.

اخبار نقل و انتقالات روز جمعه 12 اسفند

لیونل مسی قراردادی دو ساله با الاتحاد عربستان سعودی پیشنهاد داده است که شامل بزرگترین دستمزد تاریخ فوتبال می شود. دستمزد سالانه 88 میلیون یورویی مسی در صورت جدایی از پاری سن ژرمن روی میز است. و دستمزد 70 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو در النصر را رد می کند. (جوآن فونتس)

هوسم آئوار، هافبک لیون، شانس انتقال به منچستریونایتد را رد کرد. و در عوض به اینتراخت فرانکفورت بوندسلیگا خواهد پیوست. (دیلی اکسپرس)

یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن مارسل سابیتزر، هافبک بایرن مونیخ در زمان پایان قرضی او در منچستریونایتد در تابستان است. (کالسیومرکاتو)

لیورپول می خواهد در تابستان یک مدافع میانی جدید به خدمت بگیرد و تعدادی از بازیکنان را بررسی کرده است. آنتونیو سیلوا از بنفیکا و گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ سی‌پی هر دو اخیرا مورد شناسایی قرار گرفته‌اند. در حالی که قرمزها علاقه خود را به لوی کول ویل از چلسی، جراد برانتوایت از اورتون، جوسکو گواردیول از آر بی لایپزیگ، پر شوورس از تورینو و نایف از وستهام حفظ کرده‌اند. (گل)

یکی از این بازیکنان، آنتونیو سیلوا نیز در لیست آرزوهای تاتنهام و رئال مادرید قرار دارد. (Tuttomercatoweb)

مهم ترین شایعات نقل و انتقالاتی روز جمعه 12 اسفند

چلسی دوباره علاقه خود را به گواردیوول که بند آزادسازی 97 میلیون پوندی او در سال 2024 آغاز می شود، افزایش داده است. (تایمز)

خوویچا کواراتسخلیا، وینگر تیم چلسی و نیوکاسل در فرم مورد نظر است. و به همین دلیل ناپولی در تلاش است تا این بازیکن 22 ساله را با قراردادی جدید منعقد کند. (گازتا دلو اسپورت)

منچسترسیتی نیز از جمله تیم هایی است که به دنبال جذب کواراتسخلیا هستند. (بن جیکوبز)

اریک ماکسیم چوپوموتینگ با تمدید یک ساله قرارداد خود با بایرن مونیخ به توافق رسید و به گمانه زنی ها مبنی بر انتقال به منچستریونایتد یا تاتنهام پایان داد. (اسکای اسپورت آلمان)

در عوض، منچستریونایتد مهاجم بنفیکا گونکالو راموس را هدف قرار خواهد داد که بند فسخ 120 میلیون یورویی دارد. (فیچاجس)

امیل اسمیت رو یکی از پنج بازیکن آرسنال است که آینده آنها در این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد. انتظار می رود توپچی ها از کیران تیرنی، آلبرت سامبی لوکونگا، نونو تاوارس و فولارین بالوگون نیز سود ببرند. (زمان)

بارسلونا و تاتنهام آماده اند تا برای جذب مانوئل اوگارته، هافبک باشگاه اسپورتینگ CP به مصاف یکدیگر بروند. (ورزش)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *