اخبار نقل و انتقالات لیورپول / شایعه امباپه و لیورپول چقدر جدی است؟

در این پست از ورزشی، به طور خاص به اخبار نقل و انتقالات لیورپول در پنجره زمستانی (ژانویه) 2024 می‌پردازیم. قرمزها به دنبال امباپه هستند. مدافع دیگری نیز با بند آزادسازی 70 میلیون پوندی هدف قرار گرفته است.

خلاصه

لیورپول در رقابت برای مایکل اولیس قرار دارد.

لوئیس دیاز و کودی گاکپو برای آینده خود در آنفیلد می جنگند

به علاوه اخباری در مورد آنتونیو سیلوا، جردن هندرسون و غیره.

ورزشی آخرین  اخبار نقل و انتقالات لیورپول ، شایعات و شایعات در سراسر جهان را جمع آوری می کند.

اخبار نقل و انتقالات لیورپول

اخبار نقل و انتقالات لیورپول

لیورپول همچنان خواهان کیلیان امباپه به عنوان جانشین طولانی مدت محمد صلاح است. بارسلونا امیدوار است که رئال مادرید در جذب او شکست بخورد. گفته می شود لیگ برتر به عنوان بخش جذاب تری دیده می‌شود. ( موندو دپورتیوو )

علیرغم گزارش‌ها مبنی بر اینکه امباپه قبلاً با پیوستن به رئال مادرید موافقت کرده است، امباپه هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است و برای این کار وقت می گذارد. قرارداد او با پاریس سن ژرمن در تابستان به پایان می رسد و او می تواند با سایر باشگاه ها صحبت کند. ( فابریزیو رومانو )

لیورپول دوباره فرصت دارد که قبل از خروج جردن هندرسون از عربستان و الاتفاق، دوباره او را به آنفیلد بیاورد ( HITC )

کودی گاکپو و لوئیز دیاز پس از شروع انفرادی ضعیف در فصل 2023/24 برای آینده خود در لیورپول می‌جنگند. ( فوتبال اینسایدر )

لیورپول در حال حاضر در رقابت برای جذب مایکل اولیس از کریستال پالاس از آرسنال جلوتر است. وینگر فرانسوی ممکن است 60 میلیون پوند قیمت داشته باشد. ( گاتزتا دلو اسپورت )

با این حال، منچستریونایتد می تواند پیشنهادی رقیب برای اولیس ارائه دهد که شامل بازگرداندن آرون وان بیساکا به سلهرست پارک به عنوان وزنه برداری می‌شود. ( دیلی استار )

لیورپول همچنان به دنبال آنتونیو سیلوا، مدافع میانی مورد تقاضای بنفیکا است، اما عثمان دیوماند ، بازیکن اسپورتینگ سی پی نیز به عنوان یک هدف ظاهر شده است. قرارداد دیوماند شامل یک بند آزادسازی به ارزش 70 میلیون پوند است. ( ایمیل روزانه )

فابیو کاروالیو پس از فسخ قرارداد یک فصل خود با لایپزیش، بار دیگر به صورت قرضی لیورپول را ترک خواهد کرد. او به هال سیتی‌ای می پیوندد که برای حضور در پلی آف چمپیونشیپ می‌جنگند. ( اتلتیک )

Pooria
9 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *