لیورپول کلوپ

اخبار و شایعات نقل و انتقالات لیورپول را با هم مرور کنیم. با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در تاریخ 1 ژانویه 2023، قصد داریم به شایعات نقل و انتقالاتی که پیرامون باشگاه لیورپول وجود دارد بپردازیم.

لیورپول باید 200 پوند و 250 میلیون پوند هزینه کند

جیمی کاراگر، کارشناس اسکای اسپورت می گوید لیورپول باید تا 250 میلیون پوند روی تیم خود سرمایه گذاری کند تا دوباره بتواند برای صدر لیگ برتر رقابت کند.

اما جیمی کاراگر، مدافع سابق قرمزها نگران است که مالکان باشگاه، بودجه لازم برای امضای اهداف مورد نیاز یورگن کلوپ را نداشته باشند

گروه ورزشی fenway، مالک باشگاه گفته است که آنها آماده ی سرمایه گذاری در باشگاه هستند. گزارش هایی وجود دارد که آنها قصد فروش باشگاه را دارند و این یعنی درخواست های مالی کلوپ را احتمال محقق خواهند کرد.

جود بلینگهام
جود بلینگهام از داغ ترین نقل و انتقالات سال آینده خواهد بود

حتما بخوانید: همه چیز در مورد ایوان راکیتیچ | بازیکن سابق تیم ملی کرواسی

بلینگهام بهترین هدف تابستانی در نقل و انتقالات لیورپول

به گزارش اسکای آلمان، لیورپول جذب جود بلینگهام را اولویت خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

گفته می شود که باشگاه آلمانی در حال برنامه ریزی برای جدایی این بازیکن 19 ساله در سال 2023 است زیرا آنها خود را برای یک پیشنهاد بزرگ در تابستان آماده می کنند و یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، به شدت برای این قرارداد تلاش می کند.

لیورپول، پاریس سن ژرمن، منچسترسیتی و رئال مادرید از مشتریان جذب بلینگهام هستند. او احتمالاً بیش از 100 میلیون پوند هزینه پشت دست خریدار خود خواهد گذاشت. قرارداد فعلی او در سال 2025 به پایان می رسد

لوییز دیاز
مصدمیت لوییز دیاز، بلای جای کلوپ و قرمرها شده است

مصدومیت جدی دیاز، بلای جان قرمزها

لوئیس دیاز در جریان تمرین لیورپول در امارات دچار مصدومیت شد و یورگن کلوپ از آن به عنوان بدترین خبر این روزها یاد کرد.

دیاز از زمان مصدومیتش در جریان شکست 3 بر 2 مقابل آرسنال در غایب بوده اما مشغول آماده سازی های اولیه برای بازگشت است.

آخرین مصدومیت دیاز باعث شد که لیورپول فقط محمد صلاح، داروین نونز و روبرتو فیرمینو را به عنوان مهاجمان اصلی در اختیار داشته باشد و دیوگو جوتا نیز در حال حاضر به دلیل مصدومیت ساق پا از میادین دور است.

لیورپول احتمالا چه بازیکنانی را جذب می کند؟

1. سوفیان امرابات

تاتنهام، چلسی، لیورپول، وستهم، نیوکاسل و اتلتیکو مادرید از جمله کسانی هستند که به آینده با امرابات چشم دوخته اند. بر اساس گزارش ها، قرمزها در تلاش برای جذب امرابات بسیار جدی هستند. به نظر می رسد که پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن، توسط فیورنتینا رد نخواهد شد.

2. جود بلینگهام

لیورپول هافبک انگلیس و بوروسیا دورتموند را هدف شماره یک تابستانی خود قرار داده است.

3. یوسف موکوکو

چلسی با منچستریونایتد و لیورپول برای موکوکوی بوروسیا دورتموند در رقابت خواهد بود. اما او به باشگاهی خواهد رفت که مطمئن باشد نیمکت نشین نخواهد بود.

4. کریس ریگ

لیورپول در حال حاضر یک قدم از رقبای خود یعنی اورتون و نیوکاسل در رقابت برای به خدمت گرفتن ریگ، کاپیتان جوانان تیم ملی ساندرلند که به عنوان “جوردن هندرسون بعدی” لقب گرفته است، پیشتاز است.

5. انزو فرناندز

ترجیح انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی، انتقال به لیورپول خواهد بود، و این باشگاه نیز برای جذب ستاره بنفیکا آماده می‌شود.

بازیکنانی که احتمال از لیورپول خارج می شوند

علاقه النصر به فیرمینو،  شاید نشان می دهد که آنها نسبت به عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو دلسرد شده اند. فیرمینو به عنوان هدف شماره یک باشگاه النصر عربستان سعودی ظاهر شده است.

گفتنی است که هیچ یک از این بازیکنان ورودی و خروجی به طور رسمی تایید نشده اند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
23 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *