اخبار لیگ برتر انگلیس

جدیدترین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس را در این مقاله خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم. باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس می‌توانند از اول ژانویه (11 دی ماه) که پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود، خریدهای خود را آغاز کنند. با باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی، می توانید جدیدترین اخبار مربوطه را در ورزشی ببینید.

جدیدترین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس |شروع، پایان و آمار نقل و انتقالات

البته این موضوع فقط مربوط به انگلیس نیست. بیشتر لیگ‌های بزرگ اروپا می‌توانند از اول ژانویه با بازیکنان دیگر قرارداد ببندند و برخی دیگر نیز از روز دوم میتوانند فعالیت کنند.

برخی از تیم‌ها در لیگ‌های مختلف بریتانیا قرار دادهایی را پیش نویس کرده اند تا به محض باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات، ثبت شوند. اما باشگاه‌ها ممکن است مجبور باشند چند روزی منتظر بمانند تا از خریدهای خود در رقابت های استفاده کنند.

معمولاً بازیکنان باید تا ساعت 12 روز کاری قبل از بازی در لیگ برتر ثبت نام کنند. بنابراین به دلیل تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، ممکن است برخی از خریدها چند روز بیشتر برای بازی کردن صبر کنند.

باشگاه های لیگ برتر در ژانویه گذشته 295 میلیون پوند خرج کردند. این میزان خرج در نقل و انتقالات دومین پنجره ی پر هزینه ی تاریخ است. رکورد هزینه تیم های سطح اول انگلیسی نیز برای یک فصل کامل حتی قبل از شروع این پنجره با 1.9 میلیارد پوند شکسته شده است.

پنجره نقل و انتقالات انگلیس در ساعت 23 روز سه شنبه 31 ژانویه (11 بهمن) بسته می شود.

لیگ برتر انگلیس
پس از جام جهانی، بازیکنان بسیاری به تیم های انگلیسی لینک شده اند

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس

ناتینگهام فارست، هافبک تهاجمی پالمیراس، گوستاوو اسکارپا، 28 ساله را به صورت آزاد به خدمت می گیرد. این بیست و سومین خرید آنها در این فصل است.

وستهام با مبلغی نامشخص، لوئیزائو، مدافع 20 ساله سائوپائولو برزیلی دیگر را به خدمت می گیرد.

در همین حال، نیوکاسل برای به جذب گارانگ کول 18 ساله از سنترال کوست مارینرز به توافق رسیده است.

سلتیک دو قرارداد را پیشاپیش ثبت کرده است. آلیستر جانستون، مدافع راست کانادا و مونترال و یوکی کوبایاشی، مدافع ویسل کوبه.

واتفورد، هم تیمی جانستون باشگاه و کشور، اسماعیل کونه هافبک و ماتئوس مارتینز، بازیکن جوان فلومیننزه را به خدمت خواهد گرفت.

بردفورد، بلکپول، فلیت وود، میلوال و آکسفورد نیز با باز شدن پنجره، بازیکنان لیگ ایرلند را به خدمت خواهند گرفت.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی به یک باشگاه جدید نیاز دارد و می تواند پس از باز شدن پنجره پس از خروجش از منچستریونایتد در ماه دسامبر به یک باشگاه جدید بپیوندد. گفته می شود که او به ثبت قراردادی با النصر عربستان نزدیک شده است. در همین حال، یونایتد به دنبال جذب جانشینی برای او است.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
24 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *