اخبار و شایعات نقل و انتقالات آرسنال

اخبار و شایعات نقل و انتقالات آرسنال را با هم بخوانیم.  پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2023 – میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می گوید این باشگاه به دنبال “فعال بودن” در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

باشگاه گابریل ژسوس، مهاجم خود را به دلیل مصدومیت زانو که در جام جهانی متحمل شد و در تلاش برای جذب داگلاس لوئیز هافبک در آخرین روز پنجره تابستانی ناکام ماند، از دست داد.

آرتتا گفت: “ما قرار است فعال و فعال باشیم، یعنی به دنبال تقویت تیم هستیم.”

“این تیم هنوز این تجمل را ندارد که تک تک پنجره ها را به حداکثر نرساند. ما باید این کار را انجام دهیم زیرا واقعاً مهم است. اما پس از آن باید مشخصات مناسب را بدست آوریم، باید بازیکن مناسبی باشد که ما را به تیم بعدی برساند. مرحله.”

فولام می خواهد سدریک سوارس، مدافع راست آرسنال را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

آرسنال چه بازیکنانی را در نظر گرفته است؟

الکسیس مک آلیستر

آرسنال و اتلتیکو مادرید الکسیس مک آلیستر، هافبک قهرمان جام جهانی برایتون (AS، 21 دسامبر) را هدف قرار داده اند. آرسنال و تاتنهام هر دو به مک آلیستر علاقه نشان می‌دهند. اما به نظر می‌رسد موقعیت‌هایی غیر از خط میانی را در اولویت قرار داده‌اند. که می‌تواند اتلتیکو مادرید را در موقعیت قطبی قرار دهد تا حرکت خود را انجام دهد (دیلی میل، 22 دسامبر).

میخایلو مادریک

آرسنال در یک جنگ مزایده با نیوکاسل و تعدادی دیگر از باشگاه های لیگ برتر بر سر هدف اصلی مادریک است (سان، 15 دسامبر).

ژائو فلیکس

آرسنال مسیر روشن تری را برای جذب بالقوه فلیکس نسبت به آنچه که ابتدا انتظار می رفت در پیش گرفته است (دیلی اکسپرس، 15 دسامبر).

فران تورس

آرسنال در نظر دارد علاقه خود را به تورس مهاجم بارسلونا پس از از دست دادن یک پیشنهاد جسورانه برای جذب او در تابستان دوباره احیا کند (دیلی میرور، 12 دسامبر).

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
23 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *