اخراج تن هاگ از یونایتد در تابستان حتمی است؟

با فضایی که در رختکن تیم منچستریونایتد وجود دارد، به نظر می‌رسد که اخراج تن هاگ از یونایتد در تابستان حتمی است.

خلاصه

تن هاگ پس از تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل بورنموث تحت فشار فزاینده ای قرار دارد.

سر جیم رتکلیف در تابستان امسال سرمربی جدید خود را استخدام خواهد کرد.

چندین بازیکن گزارش دادند که تمدید قرارداد را به دلیل عدم اطمینان از سرمربی به تعویق می‌اندازند.

اخراج تن هاگ از یونایتد در تابستان

به گزارش وب سایت ورزشی، برخی از بازیکنان منچستریونایتد تصمیم‌گیری در مورد آینده خود را به تعویق انداخته‌اند. زیرا “متقاعدند” سرمربی تیم اریک تن هاگ اخراج می‌شود.

موقعیت تن هاگ از زمانی که سر جیم راتکلیف و INEOS در اوایل سال جاری به اولدترافورد آمدند، تحت فشار واقعی قرار گرفته است. این درحالیست که تنش‌ها در بحبوحه نتایج غیرقابل تحملی که آخرین آنها به صورت تساوی 2-2 با بورنموث بود، همچنان بالا می‌رود.

در حال حاضر یونایتد در حال حاضر در خطر کسب پایین‌ترین رتبه تاریخ لیگ‌ برتر خود است. به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، چندین بازیکن شیاطین سرخ بر این باورند که تن هاگ در فصل آینده هدایت باشگاه را بر عهده نخواهد داشت.

با توجه به اینکه برخی از اعضای تیم منتظر تغییر سرمربی هستند، گفته می شود که این بازیکنان تصمیم گیری در مورد آینده خود را به تعویق می‌اندازند. آنها منتظرند ببینند چه کسی در سال آینده در تیم خواهد بود.

هنوز مشخص نیست کدام بازیکنان پشت این ماجرا هستند. اما یونایتد چندین بازیکن دارد که به پایان قراردادشان نزدیک می‌شود. آنها آینده نامشخصی در این تابستان دارند. اما تا زمانی که آینده تن هاگ مشخص نشود، تمایلی به تصمیم گیری وجود ندارد.

آینده‌ی تن هاگ در دستان مالکین یونایتد

آینده‌ی تن هاگ در دستان مالکین یونایتد

تن هاگ علناً اصرار دارد که فصل آینده همچنان سرمربی یونایتد خواهد ماند. اما رتکلیف از اظهار نظر واضح در مورد آینده سرمربی خودداری کرده است.

روسای INEOS همچنین در جستجوی بازار برای جایگزین‌های بالقوه در صورت جدایی تن هاگ در تابستان امسال هستند. گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس در میان نام‌هایی است که با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده‌اند.

تن هاگ تابستان امسال وارد آخرین سال قرارداد 9 میلیون پوندی خود خواهد شد. بنابراین مقامات یونایتد باید با پرداخت غرامت برای فرار از قرارداد این مربی موافقت خواهند کرد.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *