اریک تن هاگ: پیروزی منچستریونایتد در آنفیلد "گام بعدی" است

اریک تن هاگ: پیروزی منچستریونایتد در آنفیلد “گام بعدی” است | سخنرانی چهارگانه “برای رویاپردازان”

منچستریونایتد هفت سال است که در آنفیلد پیروز نشده است. شاگردان اریک تن هاگ پس از پیروزی در سه رقابت مختلف جام حذفی به لیگ برتر بازگشتند.

اریک تن هاگ می گوید پیروزی در آنفیلد “خصمانه” در روز یکشنبه نشان دهنده “گام بعدی” در پیشرفت منچستریونایتد است.

یونایتد پس از پیروزی در لیگ اروپا، فینال جام کارابائو و جام حذفی به لیگ بازگشته و به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه مقابل لیورپول از ژانویه 2016 است.

بیانیه نتیجه دور از اولدترافورد شاید تنها چیزی باشد که هنوز در اولین فصل حضور درخشان تن هاگ که در اوایل فصل در منچسترسیتی و آرسنال شکست خورده بود، وجود ندارد.

مدیر گفت: “این مرحله بعدی است که باید در آن زمان انجام دهیم.”

“فکر می‌کنم در خارج از خانه نیز بازی‌های واقعاً خوبی داشتیم. زمین همه جا به یک اندازه است، سه داور با داور چهارم، توپ گرد است، هوا در توپ وجود دارد. ما باید بازی کنیم و آن را به بازی خود تبدیل کنیم. ”

یونایتد می‌داند که روز یکشنبه به مصاف تماشاگران داغ آنفیلد می‌رود، در حالی که هواداران خانگی در آرزوی پیروزی در برابر رقبای بزرگ خود هستند که تلاش خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر بیشتر می‌کند.

لیورپول شش بازی بدون باخت در خانه مقابل یونایتد پشت سر گذاشته است و قبل از شکست 2-1 خود در اولدترافورد در ماه آگوست، که شروع سلطنت تن هاگ بود، از یک دوره برتری در بازی رفت لذت برد.

تن هاگ گفت: “ما می دانیم که محیط از ما حمایت نمی کند و باید با آن مقابله کنیم.”

“بازیکنان ما، آن‌ها آن را دوست دارند، دوست دارند در چنین فضایی بازی کنند. من به آنفیلد رفته‌ام. مشتاقانه منتظر آن هستم، می‌دانم که جو، عالی خواهد بود، و علیه ما خصمانه خواهد بود، اما ما آن را دوست دارم.”

 

اریک تن هاگ
اریک تن هاگ

جدیدترین اخبار ورزشی را در سایت ما بخوانید.

تن هاگ: بازیکنان یونایتد با رویاهای چهارگانه “زیبا” پرت نمی شوند

هنگامی که تیم ها در آوریل گذشته در آنفیلد به مصاف هم رفتند، میزبان به پیروزی 4-0 یک طرفه دست یافتند. که امید آنها را برای کسب یک چهار برابر بی سابقه افزایش داد.

یازده ماه بعد، یونایتد است که در سه رقابت در رقابت باقی می‌ماند و قبلاً جام کارابائو را به دست آورده است. اگرچه تن هاگ تمایلی به توجه علنی به آنچه که یک جام تاریخی است را ندارد.

یونایتد علیرغم فرم چشمگیر خود، در رقابت برای لیگ برتر یک خارجی ثابت باقی می ماند. و 11 امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین است، البته با یک بازی کمتر.

با این حال، تیم تن هاگ با شکست دادن بارسلونا در لیگ اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، مطمئناً ناامید خواهد شد. که تا قبل از پایان فصل مدعی نقره بیشتری نشود.

او گفت: «ما در مورد آن [چهارگانه] صحبت نمی کنیم.

“ما در مورد بازی بعدی صحبت می کنیم، این یک بازی بزرگ است. بازی خوبی است و ما واقعا برای بازی هیجان زده هستیم. این برای رویاپردازان است. این برای هواداران است، خوب است اما برای ما نیست و بازیکنان این را می دانند.

 

Pooria
3 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *