استخراج 12 امتیازی پرسپولیس از نفتی ها در لیگ 22

استخراج 12 امتیازی پرسپولیس از نفتی ها در لیگ 22 ، پرسپولیس در بازی اخیرش توانست عملکرد خوبی داشته باشد و با شکست نفت به صدر جدول نزدیک تر شد. هرچند امسال دو تیم نفت عملکرد چندان موفقی در لیگ برتر ایران نداشتند، اما کسب نمودن 4 برد برای پرسپولیس در 4 بازی برابر دو تا از تیم های نفتی می تواند قابل ستایش باشد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

عملکرد نفتی ها در مقابل تیم پرسپولیس تهران:

به گزارش سایت ورزشی ، تیم پرسپولیس تهران در مجموع با 2 بازی رفت و برگشت نفت آبادان را با نتیجه 4-1 شکست داد. و در مقابل نفت مسجد سلیمان نیز با نتیجه کلی 5-1 برنده شد. در نیم فصل دوم مسابقه لیگ برتر پرسپولیسی ها تنها برابر سه تیم نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان و ذوب آهن برنده شدند که در این میان بین دو تیم نفتی در دور رفت هم به پرسپولیس باخت و ذوب آهن نیز در مقابل پرسپولیس در دور رفت به تساوی دست یافت.

استخراج 12 امتیازی پرسپولیس از نفتی ها در لیگ 22

پرسپولیس امسال عملکرد پر فراز و نشیبی داشته است و حالا رقیب اصلی سپاهان و استقلال تهران است. هر سه تا تیم در صدر جدول برای قهرمانی می جنگند. پرسپولیس دور برگشت بازی ها را با سه تا برد و یک مساوی و 2 باخت تجربه نمود. آنها 8 امتیاز ارزشمند با شکست در مقابل فولاد و هوادار و مساوی در مقابل تیم آلومینیوم اراک از دست داد. در ادامه مسابقات لیگ برتر پرسپولیس دو بازی بسیار سخت را در برابر تراکتورسازی تبریز و سپاهان در پیش دارند و بعد از این دو بازی اگر برد داشته باشند و پرسپولیس پیروز میدان باشد، خود را به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ برتر امسال مطرح خواهند کرد.

با استخراج 12 امتیازی پرسپولیس از نفتی ها قطعا در ادامه بازیها آنها عملکرد موفقیت آمیز و دلچسبی خواهند داشت.

mohamadnd
1 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *