استرالیا جواز صعود بسکتبال ایران را مهر کرد

استرالیا جواز صعود بسکتبال ایران را مهر کرد ، تیم بسکتبال ایران رسما جهانی شد و مجوز حضور در جام جهانی را بدست آورد. بسکتبال ایران آخرین مسابقه اش را نیز امروز برگزار کرد و رسما توانست در جام جهانی حضور داشته باشد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تیم ملی بسکتبال ایران جهانی شد

به گزارش ورزشی ، آخرین روز مسابقه انتخابی جام جهانی در پنجره ششم برگزار شد. تیم های قزاقستان و ایران در یک رقابت کاملا نزدیک برای حضور در مسابقات جام جهانی قرار گرفتند. تیم ملی ایران با چین روبرو شد و استرالیا نیز با قزاقستان مسابقه داشت. در این مسابقات استرالیا توانست با نتیجه 98 بر 53 قزاقستان را شکست دهد. با این نتیجه صعود تیم ملی بسکتبال ایران به مرحله مسابقات جام جهانی بدون توجه به بازی در برابر چین کاملا قطعی شده است. بسکتبال ایران در سال های اخیر بسیار عملکرد قدرتمندی داشت و با بازیکنان پرتجربه و سرمربی فوق العاده توانست خودش را جهانی کند. این چهارمین صعود متوالی آسمان خراش های ایران به مسابقات جام جهانی بسکتبال می باشد.

 

برگزاری مسابقات تیم ملی بسکتبال:

در بازی های همزمان در ملبورن استرالیا پیگیری شد. تیم ملی قزاقستان با نتیجه 98 بر 53 از استرالیا شکست خورد. آنها نتوانستد مجوز حضور در رقابت جام جهانی را بدست آورند. با شکست قزاقستان تیم ایران برای چهارمین دوره پیاپی به جام جهانی رفت. در این بازی ایران در کوارترهای اول و دوم با نتیجه های 21 بر 20 – 27 بر 25 پیروز شد. در کوارترهای سوم و چهارم نیز با نتیجه 16 بر 10 و 25 بر 16 بازنده شد. به این ترتیب تیم بسکتبال ایران با 6 پیروزی و 6 شکست و 18 امتیاز به عنوان آخرین تیم آسیایی به جام جهانی 2023 بسکتبال حضور خواهد یافت. این مسابقات جام جهانی در سه کشور مشترک ژاپن، اندونزی و فیلیپین برگزار می شود.

در ادامه جدول مسابقات را مشاهده خواهید کرد:

 

جدول مسابقات تیم ملی بسکتبال
جدول مسابقات تیم ملی بسکتبال
mohamadnd
26 فوریه 2023

2 دیدگاه در “استرالیا جواز صعود بسکتبال ایران را مهر کرد | آسمانخراش ها به جام جهانی رسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *