استقلال از پرسپولیس در جدول لیگ برتر عبور می کند؟

استقلال از پرسپولیس در جدول لیگ برتر عبور می کند؟ تیم استقلال تهران بهترین فرصت را در اختیار دارد تا بجای تیم پرسپولیس در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. امروز استقلال اگر بتواند نتیجه مسابقه با فولاد را با برد همراه کند قطعا در جدول رده بندی از پرسپولیس عبور می نماید. ادامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز رسما پیگیری می شود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

آیا استقلال می تواند دوم جدول این هفته شود؟

استقلال در یک بازی حساس در مقابل تیم فولاد خوزستان قرار می گیرد. ادامه مسابقات هفته 23 لیگ برتر امروز پیگیری خواهد شد. به گزارش سایت ورزشی ، هفته بیست و سوم رقابت لیگ برتر روز قبل با دو مسابقه شروع و امروز هم با 4 مسابقه پیگیری می شود. در نهایت فردا با دو دیدار پرونده هفته بسته می گردد.

دو مسابقه ساعت 3 بعداظهر بین تیم های آلومینیوم اراک – پیکان و تیم هوادار در مقابل مس کرمان قرار می گیرد. همچنین از ساعت 17 یا 5 بعداظهر نیز تیم گل گهر سیرجان با نفت مسجد سلیمان مسابقه می دهد که احتمالا آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم سیرجان می باشد.

ساعت 19 نیز یک دیدار حساس بین تیم های استقلال و فولاد برگزار می گردد. با توجه به شکست روز قبل پرسپولیس، استقلال بهترین فرصت را در اختیار دارد تا با برد در برابر فولاد خوزستان در جدول رده بندی جای سرخ پوش ها را بگیرد.

 

استقلال از پرسپولیس در جدول لیگ برتر عبور می کند؟

استقلال تا این لحظه که در حال نشر خبر هستیم، با دو گل در دقیقه 80 از فولاد پیش است، بنابراین استقلال این فرصت را در اختیار دارد تا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. استقلالی ها در این بازی در مقابل تیم علیرضا منصوریان حضور دارد. منصوریانی که بعد از اینکه تیم استقلال را ترک کرد در تیم های مختلفی حضور پیدا کرد اما موفقیت چندانی در این تیم ها نداشته است.

آیا علی رضا منصوریان می تواند طلسم نتایج بد فولاد را بشکند؟ اگر این بازی مساوی شود همه چیز به نفع سپاهانی ها خواهد بود.

 

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “استقلال از پرسپولیس در جدول لیگ برتر عبور می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *