استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت

استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت ، دیروز استقلال تهران در یک مسابقه حساس در مقابل فولاد قرار گرفت، ساپینتو و بازیکنانش توانستند از سد علیرضا منصوریان عبور کنند. حالا پرسپولیس جایگاه دوم را به تیم آبی پوش ها تقدیم کرده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت

در روزهای پایانی لیگ برتر همیشه حساسیت در پایین و بالای جدول زیاد است. البته هنوز زمان زیادی به روزهای پایانی فوتبال لیگ برتر در ایران مانده است. ولی حساسیت همچنان در هر هفته خودش را نشان می دهد. با باخت پرسپولیس در مقابل تیم سپاهان، یحیی گل محمدی و بازیکنانش رتبه دومی جدول را به استقلالی ها دادند. پرونده هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با دو دیدار امروز رسما بسته می شود.

به گزارش سایت ورزشی ، در روز قبل استقلال یک پیروزی مهم را در اهواز بدست آورد. استقلالی ها در این مسابقه موفق شدند در جدول رده بندی از پرسپولیس عبور کنند و در سه امتیازی تیم سپاهان در دوم جدول قرار بگیرند. تیم سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر سال 1401 شده است. آناه با 49 امتیاز این عنوان را در دست خود دارند.

 

سپاهان صدرنشین سال 1401 شد!

با اینکه همه فکر می کردند پرسپولیس در این هفته نیز همانند جام حذفی موفق می شود تیم مورایس را در آزادی شکست دهند، اما پرسپولیسی ها با بدشانسی و اخراج بازی را در لحظات پایانی دقیقه 94 واگذار کردند. بازی با نتیجه 1-0 به نفع سپاهانی ها تمام شد. سپاهان با 49 امتیاز صدرنشین امسال شد. استقلال با 3 امتیاز کمتر 46 امتیاز در رتبه دوم، پرسپولیس نیز با 45 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. رقابت و حساسیت در این فصل از لیگ برتر بسیار بالا است.

 

بقیه مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه:

به روز پایانی هفته بیست و سوم لیگ برتر رسیده ایم، امروز با دو مسابقه پرونده این هفته نیز بسته خواهد شد. ذوب آهن – نساجی مازندران از ساعت 15 و نفت آبادان – ملوان از ساعت 16.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت، سپاهان صدرنشین سال 1401 شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *