استقلال محکوم به پیروزی برابر گل گهر سیرجان

استقلال محکوم به پیروزی برابر گل گهر سیرجان ، تیم استقلال تهران که در روزهای اخیر توانست خودش را به پرسپولیس و سپاهان در جدول نزدیک تر نماید. حالا برای اینکه به رتبه دوم جدول صعود کند باید حتما در این هفته تیم گل گهر سیرجان قلعه نویی را شکست دهد. در ادامه سایت ورزشی با این مطلب مهم همراه باشید.

 

شکست تیم قلعه نویی ، استقلال را به صدر نزدیکتر می کند!

به گزارش سایت ورزشی ، استقلال تهران در این هفته در برابر تیم گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. هیچ تیمی به اندازه گل گهر بازیکنان سابق استقلالی را در ترکیب خودش ندارد. حتی روی نیمکتش نیز بازیکنان اسبق استقلال را در اختیار دارد. استقلال برای اینکه به صدر جدول نزدیک شود باید حتما گل گهر را شکست دهد. تیم سیرجانی که آبی پوشان سابق زیادی درون خودش دارد.

مسابقات بیست و دومین هفته لیگ برتر در شرایطی از روز یکشنبه 14 اسفند شروع می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها استقلالی ها در مقابل تیم قلعه نویی قرار خواهند گرفت. جدال حساس تیم های سوم و چهارم لیگ برتر بسیار دیدنی و هیجان انگیز خواهد بود. علاوه بر اینکه دو تیم از لحاظ جدولی نزدیک به همدیگر هستند، حضور تعداد زیادی استقلالی در ترکیب و نیمکت گل گهر نیز بسیار قابل توجه و جذاب است.

استقلال محکوم به پیروزی برابر گل گهر سیرجان

در این بازی استقلال تلاش می کند که پیروز میدان شود. از کادر فنی گل گهر شامل امیر قلعه نویی، هاشم بیگ زاده و حسین ترابپور جزو استقلالی های سابق هستند. بازیکنانی نظیرمحسن فروزان، آرمین سهربیان، مرتضی تبریزی، بهنام برزای و امین قاسمی نژاد نیز قبلا سابقه بازی در آبی پوشان پایتخت را دارند. باید این بازیکنان روز دوشنبه خود را در برابر تیم سابق خود آماده کنند. به نظر شما استقلال می تواند برنده میدان باشد؟ لطفا نظر خود را کامنت نمایید.

mohamadnd
4 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *